1 de juny, conferència i presentació del llibre “Sindicats i la crisi de l’euro”

sindicalisme-en-crisi

La UGT de Catalunya coorganitza demà la jornada i presentació del llibre ‘Sindicats en la crisi de l’euro’

La UGT de Catalunya organitza juntament amb la Fundació Rafael Campalans, CCOO de Catalunya i l’Oficina a Madrid de la Friedrich Ebert Stiftung la jornada i presentació del llibre “Sindicats en la crisi de l’euro”.

L’estudi – editat per Frank Bsirske, president del sindicat alemany Ver.di, i Klaus Busch, professor de la Universitat d’Osnabrück i conseller d’Afers Europeus de Ver.di- fa una comparativa de les polítiques dels diferents sindicats europeus durant la crisi de l’euro i vol donar resposta a dues qüestions: d’una banda, si la crisi de l’euro ha deteriorat el poder dels sindicats com a conseqüència de les intervencions, i d’altra banda, si les organitzacions de treballadors podrien haver desenvolupat una estratègia comuna per combatre les polítiques d’austeritat.

La jornada tindrà lloc demà dimecres, 1 de juny, a partir de les 15 hores a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 1r pis, sala 11) i, entre d’altres, hi participarà Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, i els editors del llibre.

Us adjuntem el programa.