149 ajuntaments aproven les mocions presentades per la UGT de Catalunya per garantir un rescat a les persones més grans de 55 anys

signatura1El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, ha lliurat avui les mocions aprovades a la Sudelegació del Govern a Barcelona

Aquest matí, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, ha formalitzat el registre a la Subdelegació del Govern a Barcelona de les mocions aprovades per diferents ajuntaments en relació a la proposta de rescat dels aturats i les aturades majors de 55 anys elaborada pel nostre sindicat.

‘Garantia +55’ és una proposta integral de la UGT de Catalunya per oferir un rescat a les persones més grans de 55 anys que, en aquests moments, fruit de la conjuntura actual, necessiten una sortida present, en forma de prestació econòmica, i futura, en forma de pensió digna.

En total, fins al moment, la proposta compta amb el recolzament de 149 ajuntaments, que ja n’han aprovat la moció, entre els quals es troben els ajuntaments de les quatre capitals de província. Aquests consistoris representen més de 5,4 milions de ciutadans i ciutadanes, entre els quals gairebé 617.000 tenen entre 55 i 64 anys. També s’hi han sumat set consell comarcals i dues Diputacions.

Podeu veure’n la relació completa en aquest enllaç .