17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBIfòbia: iguals a la societat, iguals a la feina

fitxa-xasi-transfobiaAmb motiu de la celebració el 17 de maig del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, la UGT de Catalunya juntament amb el nostre grup LGTBI volem mostrar el compromís inequívoc del sindicat en l’eradicació de les desigualtats en el marc de les relacions laborals i, per extensió, a la resta de la societat.

Aquí trobareu el nostre manifest del 17 de maig.

I a continuació, els actes que organitzem i en els que participem per commemorar aquesta diada:

A Barcelona:

17 de maig, 12h. Minut de silenci i lectura de manifest.

Lloc: Seu de la UGT de Catalunya (Rambla del Raval, 29-35)

17 de maig, 19.30h. Concentració contra la LGTBIfòbia i pels drets i les llibertats.

Lloc: a la seu del Districte de Sants-Montjuic (c. Creu Coberta, 104, cantonada carrer Llobet). Organitza la Plataforma d’Entitats LGTBI de Catalunya.

28 de maig. Torneig ‘Marca un gol contra la LGTBIfobia’.

La UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT organitzen el torneig “Marca un gol contra la LGTBIfobia”, amb les entitats col·laboradores Les panteres grogues i la Plataforma de futbol vs homofòbia europea. A més de jugar a futbol 7 també coneixerem les experiències dels companys i companyes del col·lectiu en els seus centres de treball. El torneig serà al Club de Futbol Barceloneta (c. Doctor Aiguader, 58. Metro: Ciutadella-Vila Olimpica,L4) a les 9 hores.

Formulari d’inscripcions aquí

A Girona:

17 de Maig, 16.30h. Xerrada contra l’homofòbia.

Lloc: seu de la UGT a Girona (c. de Miquel Baly,1, 3r pis).

Intervindran: Santos Fèlix, exvicepresident del Consell Nacional LGTB i representant de la UGT a l’OPPI; Eva Subirà, Unitat Regional de Proximitat i Atenció al Ciutadà URPAC – MMEE Girona; Jordi Mota, vicepresident del Consell Municipal LGTB de Girona, i Mar Morollón, fundadora de l’Associació de Famílies LGTB.