17 de maig Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

Cartell

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional conta la LGTBIfòbia, el pròxim dimecres 17 de maig, us adjuntem el cartell i el manifest que la UGT de Catalunya juntament amb el grup LGTBI-UGT de Catalunya hem realitzat per a mostrar el compromís inequívoc de la nostra organització en l’eradicació de les pràctiques discriminatòries per raó de l’orientació i/o identitat sexual que situen el col·lectiu de treballadors i treballadores LGTBI en una situació de clar desavantatge en l’àmbit laboral.

Activitats del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

Tarragona, 16 de maig, a les 13.15 h, a la seu de la UGT a Tarragona (c. d’Ixart, 11, 3r) presentació de la “Guia sindical per a la no-discriminació i defensa dels drets LGTBI en l’àmbit laboral”, publicada per la UGT de Catalunya i constitució del grup LGTBI – UGT de les Comarques de Tarragona.

Barcelona, 17 de maig, a les 17.30 hores tindrà lloc el col·loqui “El món laboral, la diversitat a les diferents etapes de la vida”, organitzat per l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i el Grup LGBTI de la UGT de Catalunya a l’Union Bar (local de l’Avalot, Plaça Vázquez Montalbán, 4, Barcelona). Hi intervindran  Berta Canals, empresària ‘L’Art de la Ferrera’;  José Benito Eres, president de l’associació Grups Amics Gais (GAG), i  Miquel Palau, vocal Associació Famílies Lesbianes i Gais (FLG).

Girona, 18 de maig, xerrada-col·loqui “Com identificar i actuar davant l’homofobia des de tots els àmbits (penal, administratiu i laboral). A les 16:30h a la seu de la UGT a Girona (c. de Miquel Blay 1, 3a planta). Amb la participació de Santos Fèlix, membre del Grup LGTBI de la UGT de Catalunya i de la UGT Confederal; Mireia Mata, directora general d’Igualtat de la Generalitat de Catalunya; Víctor Pillado, fiscal delegat de delictes d’odi i discriminació de Girona, i Pere Vidal, professor de Dret Laboral de la UOC i advocat laboralista.

Barcelona, 3 de juny, 18 hores, debat sobre l’assetjament, homofòbia i transfòbia en el món laboral actual, a càrrec de Sònia López, coordinadora del Grup LGTBI de la UGT de Catalunya al recinte Fabra i Coats (c. de Sant Adrià, 20)