17 d’octubre – Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa

pobresa-zeroEn el marc de la commemoració del Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa, el proper divendres 17 d’octubre, la Plataforma Pobresa Zero, de la qual forma part la UGT de Catalunya, ha convocat diferents actes per denunciar que les desigualtats socials són causa i conseqüència alhora de la crisi global que vivim, i la gestió antisocial que se n’està fent agreuja més la situació. Sota el lema ‘Una fiscalitat injusta ens empobreix‘, representants de la Plataforma convoquen la ciutadania a una concentració a les 12 hores davant de la delegació catalana de la Seu de l’Agència Tributària, per reclamar una fiscalitat justa al servei d’unes polítiques redistributives que garanteixin els drets humans i tinguin com a principi rector l’equitat i la justícia social.

D’altra banda, a les 18 hores tindrà lloc al Centre Cívic Besòs (Rambla de Prim, 87) l’acte institucional convocat per la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya i LaFede.CAT. Si us voleu inscriure, cal que ho feu prèviament (inscripció prèvia aquí).