El Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de la UGT de Catalunya se solidaritza amb les mobilitzacions del Sector Educatiu depenent de l’Administració i Concertats de Catalunya

Els treballadors i treballadores del Lleure Educatiu i Sociocultural de la UGT de Catalunya se solidaritzen amb les mobilitzacions i reivindicacions dels companys i companyes del Sector Educatiu depenent de l’Administració i Concertats de Catalunya.

Tot i que no son treballadors de l’Administració Pública, les reivindicacions de la necessitat de millores salarials i de condicions laborals son compartides, cadascú amb les seves peculiaritats, per tot el Sector Educatiu Públic del qual formen part, tot i que, moltes vegades incomprensiblement, de forma externalitzada.

Els treballadors i treballadores del lleure educatiu i sociocultural estan negociant en l’àmbit del IV Conveni la imprescindible recuperació de poder adquisitiu, de millores laborals i el foment de polítiques d’igualtat i mesures de conciliació de la vida personal i laboral, perquè amb l’excusa de la crisi s’han deteriorat encara molt més les precàries condicions de treball d’aquest col·lectiu.