Assemblea de delegats de la UGT i CCOO de Catalunya sobre la Jornada de Lluita 23-M

maig 15, 2013 in General

assemblea-delegats
Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego oferiran una roda de premsa a les 10.30 hores

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya organitzen demà dijous, 16 de maig, una assemblea de delegats i delegades sobre la Jornada de Lluita del proper 23 de maig en defensa de la negociació col·lectiva.

Com a conseqüència de la reforma laboral i del bloqueig de les patronals, a partir del proper 7 de juliol molts convenis col·lectius poden desaparèixer, de manera que uns 800.000 catalans i catalanes es quedaran sense conveni de referència i perdran els drets que tenien fins ara. El proper 23-M s’han convocat mobilitzacions a sectors i empreses on la patronal està boicotejant el conveni i a la tarda hi haurà manifestacions a Barcelona i d’altres ciutats del país (www.ugt.cat/23maig).

L’assemblea està convocada a les 11 hores al Palau d’Esports de la Vall d’Hebron de Barcelona i comptarà amb les intervencions de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Isabel Martínez, secretària general de la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya; Joan Moreno, secretari general de la Federació de Transports, Comunicacions i Mar de la UGT de Catalunya;Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, i Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Serveis Privats de CCOO de Catalunya.