Manifest de la Jornada de Lluita del 23 de Maig

Cap treballador/a sense conveni, aquest és l’objectiu clar pel qual lluitem. Segurament cal adaptar la negociació col·lectiva a les noves realitats, però no liquidar-la, com pretenen les patronals gràcies a la reforma laboral del PP i CiU.  Manifest de la Jornada de Lluita del 23 de Maig

UGT elabora l’argumentari del #23Maig, argumentari sobre la modificació de la reforma laboral en la ultraactivitat

El proper 23 de maig s’ha convocat una jornada de mobilització amb motiu de la pèrdua de vigència dels convenis col·lectius degut a la reforma laboral del 2012. Amb motiu d’aquesta jornada la UGT de Catalunya ha elaborat un argumentari que recull les raons per les que ens mobilitzem i explica l’efecte que té la
...read more

Cartell i octaveta de la Jornada de Lluita

Cartell de la manifestació de Barcelona  Full de mà de la Jornada de Lluita (amb línies de tall)  Full de mà de la Jornada de Lluita (sene línies de tall)  Cartell mut  Octaveta muda

Manifest jornada de lluita del 23 de maig “Cap feina sense conveni! Es volen carregar la negociació”

Més de 800.000 treballadors que poden perdre el conveni col·lectiu

Estat negociació colectiva maig 2013 Estat de la negociació col·lectiva | Infographics