La primera jornada de vaga del tranport de mercaderies per carretera a Barcelona té una incidencia de més del 80%

maig 23, 2013 in Empreses en vaga, General

santboi1

A Tarragona, el seguiment supera el 90%

Més del 80% dels treballadors del sector del transport de mercaderies per carretera de la província de Barcelona han seguit la primera de les dues jornades de vaga convocades per avui i demà en defensa del conveni col·lectiu, que va vèncer el 31 de desembre de 2010. A la província de Barcelona, estan convocats uns 25.000 treballadors i treballadores de 1.500 empreses, com DHL, TRADISA, Azkar o TDN. L’aturada ha tingut una forta incidència a CIM Vallès, Polígon Can Salvatella, Port de Barcelona, ZAL I i ZAL II.

El seguiment també ha estat un gran èxit a la província de Tarragona, on més del 90% dels treballadors i treballadores del sector han secundat la vaga en defensa del conveni col·lectiu de la província de Tarragona.

A Girona, el seguiment ha superat el 50% (cal tenir en compte que els treballadors de mercaderies per carretera i logística de Girona s’adhereixen a la vaga).