Perillen setze convenis col•lectius a Tarragona, segons els sindicats

maig 21, 2013 in General

roda-premsa-UGT-TGNTarragona (Tarragonès), 21 maig (EFE).- Perillen setze convenis col·lectius a Tarragona a causa de la reforma laboral, segons els sindicats CCOO, CGT, Co.bas, IAC i UGT, que avui han explicat conjuntament la jornada de vaga i de reivindicacions contra la reforma laboral convocada per a aquest dijous, 23 de maig.

Els sindicats han denunciat avui que vuit convenis col·lectius perdran la seva vigència a la província el 7 de juliol que ve com a conseqüència de la reforma laboral i vuit convenis més també veuran modificades substancialment les seves condicions.

Entre els sectors afectats figuren l’agroalimentari, empreses constructores, estibadors i agents de duanes i transport.

El secretari d’organització del sindicat CCOO, Joan Canela, ha denunciat: “anem cap a les condicions laborals d’un país no desenvolupat” per culpa d’unes “polítiques agressives que sol vetllen pels poders polítics i econòmics a costa dels treballadors”.

El sector més afectat és el transport de mercaderies i la logística, per la qual cosa la responsable d’UGT d’aquestes activitats, Nuria Pelai, insta els treballadors a secundar la vaga convocada aquest dijous, a la qual estan cridats més de 3.000 conductors. EFE