#29F Acció sindical transfronterera Catalunya – França

29F

Un grup de sindicalistes gironins participaran en la manifestació de Montpeller i un grup de sindicalistes de Languedoc Roussillon i Midi Pirineus participaran a la de Barcelona

La Confederació Europea de Sindicats (CES) ha convocat demà dimecres, 29 de febrer, una jornada d’acció europea amb mobilitzacions a tot el continent sota el lema “Ja n’hi ha prou! Hi ha alternatives per a l’ocupació i la justícia social”. La convocatòria és prèvia a la cimera de caps d’Estat i de Govern de la UE dels dies 1 i 2 de març a Brussel·les.

En el marc d’aquesta jornada, el Consell Sindical Interregional Pyremed ha convocat una acció transfronterera en què participaran sindicats de Catalunya, Languedoc Roussilon i Midi Pirineus.

L’acció consistirà en què un grup de 55 sindicalistes gironins de la UGT, CCOO i USOC participaran en la manifestació convocada a Montpeller (14.30 hores), mentre que un grup de 55 sindicalistes francesos de la CFTC, CGT i UNSA participaran en la manifestació de Barcelona (18 hores, Plaça Urquinaona).