2a Cursa Solidària pel Treball Digne

Resultats

Presentació

Data i lloc: 4 d’octubre a Parets del Vallès
Modalitats: Marxa Popular (5 Km) i Cursa (10 Km)
Aquest any la recaptació anirà destinada al projecte “La lluita d’Arnau” per la investigació del càncer infantil i la histiocitosi

En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, convocada per la Confederació Sindical Internacional cada 7 d’octubre, la UGT de Catalunya organitza la segona edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne, amb el suport de l’Ajuntament de Parets del Vallès i de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat i amb la col·laboració de “la lluita de D’Arnau”

Aquest any volem que la cursa es converteixi en la Quinzena Cultural pel Treball Digne, a Parets del Vallès, amb la realització d’activitats a tota la ciutat, però especialment en els centres educatius, per donar a conèixer la importància dels drets laborals i aconseguir la implicació de la ciutadania.

Aquest any volem que la Cursa encara sigui molt més popular, és per això que plantegem dos recorreguts:

Marxa popular de 5 Km

La sortida es realitzarà a les 10:05h del matí. 5 minuts després de la cursa de 10 km.

Amb un recorregut popular, indicat per a participants que no realitzen habitualment activitats esportives, però que volen participar en la cursa. Les inscripcions es podran fer a la www.ugt.cat o www.championchip.cat preu d’inscripció per a determinar.

Cursa de 10 Km

La sortida es realitzarà a les 10h del matí.

Aquest recorregut està pensat per a la gent que realitza activitats esportives i serà un recorregut mixt d’asfalt i sorra.

Les inscripcions es podran fer a la www.ugt.cat o www.championchip.cat el preu de la inscripció es de 10 € per als propietaris de xip, 12 € per qui l’hagi de llogar.

Projecte solidari la 'Lluita d'Arnau'

Com cada any, els diners recaptats en les inscripcions de la cursa aniran destinats a un projecte solidari. L’any passat la recaptació es va destinar a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil, projecte de la Creu Roja. Aquest any, la UGT vol donar suport amb la recaptació aconseguida, ja sigui amb les inscripcions de la cursa o amb les diferents activitats que es desenvoluparan, a la “Lluita de l’Arnau” i a la línia d’investigació que ha obert l’Hospital Sant Joan de Déu per la histiocitosi i el càncer Infantil.

L’Arnau és un nen de Parets que  va  néixer el 29 de gener del 2011, després d’un part i un embaràs sense complicacions. A d’Arnau, al cap de dos mesos de néixer, li van detectar histiocitosi, una malaltia molt rara, i uns mesos més tard una altra malaltia que es diu síndrome hemofagocític. L’Arnau és el primer nen del món amb les dues malalties juntes. Durant aquest temps, els pares de d’Arnau han treballat conjuntament amb altres pares per obrir una nova línia d’investigació pel càncer infantil a Sant Joan de Déu, i amb molt de treball ho varen aconseguir. Ara la lluita de tots és aconseguir fons per mantenir oberta aquesta línia d’investigació per poder ajudar a altres nens (http://www.lalluitadarnau.com).

Fundació Sant Joan De Déu (FSDJ)

La Fundació  Sant Joan de Déu treballa conjuntament amb els hospitals i centres de Sant Joan de Déu per ampliar el coneixement científic i millorar l’atenció sanitària de les persones que pateixen problemes de salut, majoritàriament en l’àmbit de la salut maternoinfantil i la salut mental.

Altres edicions

Inscripcions i reglament