5 de novembre, gran manifestació contra les violències masclistes a Tarragona

cartell-mani-marea-violetaDes de Novembre Feminista, (espai a Barcelona de grups feministes compromeses en la lluita contra les violències masclistes que ens reunim a Ca la Dona, on la UGT de Catalunya participem activament), Ha sorgit una iniciativa de diversos grups de Catalunya i València per organitzar una GRAN MANIFESTACIÓ CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES que reculli la participació dels territoris de Catalunya, País Valencià i les Illes a la ciutat de Tarragona (per considerar-la com a ciutat equidistant pels diversos territoris convocats). Les organitzacions feministes  promotores d’aquesta manifestació ens hem  constituït en la PLATAFORMA FEMINISTA 5N A TARRAGONA.

Es tractaria de continuar i intensificar les mobilitzacions contra les violències masclistes en els diversos territoris com la que va haver a Euskalherria aquest mes d’abril o a Madrid l’any passat.

L’objectiu d’aquesta manifestació es denunciar les violències masclistes i la manca de resposta contundent per part de les administracions i  els governs.