800.000 persones es manifesten a Barcelona contra la reforma laboral

mani-2012
La jornada de vaga general del 29-M ha culminat aquesta tarda amb una gran manifestació a Barcelona que ha aplegat més de 800.000 persones. En total, un milió de catalans i catalanes han sortit al carrer per mostrar el seu rebuig a la reforma laboral, en més d’una vintena de concentracions i manifestacions que s’han celebrat durant tot el dia arreu del país.

A la capçalera de la manifestació de Barcelona també han participat representants d’algunes del miler d’entitats socials (veïnals, culturals, juvenils, educatives…) que han donat suport a la convocatòria de vaga general.

La multitudinària manifestació -que ha transcorregut pel Passeig de Gràcia i havia d’arribar fins a la Plaça de Catalunya- ha finalitzat al carrer d’Aragó, davant la impossibilitat d’avançar més enllà. Els actors Anna Alarcon i Àlex Casanovas han llegit el manifest que us adjuntem i els secretaris generals de la UGT de Catalunya i la CONC, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, s’han compromès a mantenir les mobilitzacions fins que el Govern del PP retiri aquesta reforma laboral.