Els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya demanem al Govern de la Generalitat una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada

La carta que els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya hem dirigit al viceperesident de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, per sol·licitar una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada, la podeu llegir aquí.

Carta oberta de l’Avalot al Banc d’Espanya: gairebé la meitat de les joves ocupades pateixen sobrequalificació

En els darrers dies diversos mitjans de comunicació s’han fet ressò d’un informe del Banc d’Espanya on s’analitza la situació laboral de les llicenciades universitàries a l’estat espanyol en comparació a la resta d’estats de la zona euro.

Documents i formularis bàsics per a les delegades i delegats de prevenció

Per tal de facilitar la tasca de les delegades i delegats de prevenció, la UGT de Catalunya hem actualitzat la recopil·lació de documents i formularis bàsics per al desenvolupament de les tasques de vigilància de la salut als centres de treball.

Jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’

En commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes, la secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya ha organitzat per a demà divendres, 27 de novembre, la jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’, emmarcada dins del Diàleg Social i la Negociació Col·lectiva.