La plantilla de Bosch ratifica el principi d’acord de tancament de la planta de Lliçà d’Amunt amb el 92,4% dels vots favorables

Aquest migdia ha tingut lloc l’assemblea de treballadors i treballadores per ratificar el principi d’acord amb la direcció de l’empresa davant l’anunci de tancament de la planta de Lliçà d’Amunt.

Avalot-Joves de la UGT de Catalunya presenta l’informe: ‘Generació enterrada: la crítica situació del jovent a Catalunya’

L’any 2020 va finalitzar amb una taxa d’atur del 22,7%. En xifres absolutes, a Catalunya hi ha 245.100 joves a l’atur, la qual cosa suposa un increment anual relatiu del 48,45%.

Delegats i delegades de la UGT i CCOO es concentraran aquest dimarts a Barcelona en defensa del servei postal públic

La UGT i CCOO hem convocat per a demà dimarts, 20 d’abril, una concentració de delegades i delegats davant de l’oficina central de Correus a Barcelona (Via Laietana – plaça d’Antonio López) per denunciar el desballestament de l’empresa pública més gran de l’Estat i exigir al Govern la defensa del servei postal públic.