La UGT desbloqueja la negociació del Conveni Col·lectiu Estatal del Sector d’Indústries Càrnies

La UGT desbloqueja les negociacions del Conveni d’Indústries Càrnies -que afecta 30.000 treballadors i treballadores a Catalunya, dels 80.000 de tot l’Estat-, sense renunciar a l’eliminació de les falses cooperatives, la precarietat laboral i la reducció de la subcontractació.

Jornades formatives per la NO discriminació

En el marc de la col·laboració d’AMIC amb entitats socials, la Fundació Bayt-Al-Thaqafa ens ofereix el dimarts 6 de novembre al matí dos tallers per reflexionar sobre la no discriminació. Aquests tallers s’adrecen al conjunt de la gent vinculada a la UGT de Catalunya: organismes, federacions, delegats/des sindicals, afiliació.

La UGT de Catalunya participarà a la comissió de seguiment de l’aplicació dels decrets d’autonomia de centres, direccions i provisió i perfils professionals

El nostre sindicat ha denunciat i recorregut tots aquests decrets des del moment de la seva publicació i aplicació, però entenem que no assistir a aquestes sessions de control, com ha decidit fer el sindicat majoritari a ensenyament públic, és una irresponsabilitat

Concentracions a Lacoste per l’anunci d’ERO a BASI

La UGT, juntament amb CCOO i CGT, continuem amb les negociacions de l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) a l’empresa BASI. La darrera reunió, que va tenir lloc divendres, la plantilla de l’empresa es va concentrar en senyal de protesta pels acomiadaments que ha anunciat l’empresa després de ser adquirida pel Grup Lacoste.

Setmana Europea per a la Seguretat i la Salut en el Treball: l’exposició a contaminants químics

Com ja sabeu, aquesta és la Setmana Europea per a la Seguretat i la Salut en el Treball. Enguany, en aquest marc, l’Agència Europea per a la Seguretat i la Salut en el Treball impulsa una campanya de