La UGT de Catalunya corrobora que no s’està treballant bé en termes de justícia social  Avui 20 de febrer se celebra el “Dia Mundial de la Justícia Social” amb l’objectiu de reivindicar l’eradicació de la pobresa, la plena ocupació i el treball decent, la igualtat d’oportunitats de gènere i l’accés al benestar social. És per això que des de la Continua llegint

Desconvocada la concentració del sector de la neteja viària a BCN en arribar a un principi d’acord La concentració de treballadors/es del sector de neteja viària que havia de tenir lloc avui a les 14h a plaça Sant Jaume ha quedat desconvocada. Després de les negociacions que van tenir lloc ahir dilluns, finalment es va arribar a un principi d’acord. Continua llegint

Assemblea de delegades i delegats del sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya

Assemblea de delegades i delegats del sector de neteja d’edificis i locals de Catalunya A Barcelona, després de l’assemblea, els treballadors es manifestaran fins a Foment de Treball Davant la situació de la negociació del Conveni autonòmic del sector de neteja d’edificis i locals de Catalunya, UGT i CCOO convoquem assemblees de delegats i delegades demà dia 20 de febrer Continua llegint

Concentració de la plantilla de Bic Iberia

Concentració de la plantilla de BIC Iberia Davant de les greus retallades aplicades per Bic Iberia a la plantilla, els treballadors inicien mobilitzacions. Demà, dimarts, de 13.00 h a 15.00 h es concentraran en protesta a BIC IBERIA (Polígon Entrevies de Tarragona) com a acció de rebuig a les noves condicions laborals i salarials imposades per la direcció. L’any 2017 Continua llegint

Concentració amb motiu del bloqueig de les negociacions per l’increment salarial al sector de neteja viària de Barcelona Demà dimarts, a les 14h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona L’abril de 2017, en el marc de les negociacions del conveni interempresarial, les empreses FCC, CESPA i URBASER van posar damunt la taula una proposta d’increment salarial del 0,5% Continua llegint