Dilluns concentració davant l’empresa Go Fruselva per denunciar la precarietat laboral de la plantilla subcontractada

La FeSMC – UGT de les Comarques de Tarragona convoca una concentració dilluns, 15 d’octubre, a les 14.00 h, davant l’empresa Go Fruselva, a la Selva del Camp, per denunciar la precarització de les condicions laborals i salarials de la seva plantilla subcontractada a través de l’empresa multiserveis BERCOSE.

La UGT de Catalunya exigeix a les empreses que apliquin els acords salarials al voltant del 3% pactats a l’AENC i l’AIC

No es pot ajornar més la recuperació del poder adquisitiu de treballadors, treballadores i famílies. Denunciem les abusives pujades de preu de l’energia, que afecten en major mesura els salaris més baixos i vulnerables.

La UGT de Catalunya aconsegueix la majoria absoluta al Comitè d’Empresa de PortAventura

La UGT de Catalunya va guanyar ahir les eleccions sindicals a PortAventura. La nostra organització es consolida com a primera força sindical després d’aconseguir un total de 17 delegats i delegades d’un comitè de 25 membres.

ACTUA! Diversitat LGTBI a les empreses

El projecte “Diversitat LGTBI a les empreses” neix de la necessitat de conèixer la realitat que viuen les persones LGTBI al seu lloc de treball. Malauradament, encara són moltes les discriminacions que sabem que pateixen moltes persones LGTBI a l’empresa, i el treball sindical ha de servir per fer-hi front i actuar davant qualsevol tipus de discriminació.