La reunió de mediació entre comitè de vaga i Iberia acaba sense acord

La reunió de mediació mantinguda al Departament de Treball aquest matí entre el comitè de vaga i la direcció d’Iberia Barcelona ha finalitzat sense acord que permeti assolir les reivindicacions de la plantilla i, per tant, desconvocar les noves aturades previstes per a la segona quinzena d’agost. Segueixen endavant doncs les

La passivitat de la direcció d’Iberia obliga la plantilla d’Iberia Barcelona a reprendre les aturades la segona quinzena d’agost

Tal com la Conselleria de Treball va sol·licitar a la representació dels treballadors d’Iberia Barcelona, el comitè de vaga ha intentat obrir negociacions amb la direcció de l’empresa amb la intenció d’evitar les aturades en el període estival.

Mobilitzacions a Elix Polymers (La Canonja)

Avui s’ha iniciat la primera jornada de concentracions, després de l’aplicació unilateral per part de l’empresa Elix Polymers (La Canonja) de l’article 43.4 del Conveni General de la Indústria Química referent a la flexibilitat inversa en les àrees productives de polimerització, granulat, qualitat i manteniment.