La candidatura encapçalada per Óscar López Chamosa ha estat escollida en el I Congrés de la FeSMC UGT de Catalunya per dirigir la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum

El projecte de la nova comissió executiva se centrarà a reforçar el model sectorial i el model territorial per tal d’enfortir les estructures del sindicat i fer-les arribar a tots els treballadors i treballadores de Catalunya.

El sector del transport sanitari de Catalunya arriba divendres als 50 dies de vaga indefinida

Aquest divendres farà 50 dies que el sector del transport sanitari de Catalunya va iniciar la vaga indefinida. Ens sembla incomprensible que el Govern no sigui capaç de seure a negociar i que no apliqui mesures correctores per evitar l’abús a què les empreses privades sotmeten les plantilles.

La plantilla de l’Hospital El Pilar-Quironsalud inicia mobilitzacions per denunciar les condicions laborals i les càrregues de feina

Els treballadors de l’Hospital El Pilar-Quironsalud de Barcelona inicien aquest dimecres 25 de novembre una sèrie de mobilitzacions per denunciar les precàries condicions laborals i de càrregues de treball que pateix la sanitat privada en comparació a la sanitat pública i concertada, una situació actualment agreujada per la pandèmia provocada per la COVID-19.

UGT FICA de Catalunya proposarà aquesta tarda la creació d’una taula de reindustrialització dins del Pacte Nacional de la Indústria per al 2021

UGT FICA de Catalunya proposarà aquesta tarda en la reunió de la taula de negociació del Pacte Nacional per a la Indústria la creació d’una taula de reindustrialització com una de les mesures de xoc per frenar la crisi en el sector industrial, especialment sagnant en el sector de la indústria automobilística.