La vaga d’Iberia a l’Aeroport del Prat continua per al pont de la Mercè

Tal com va acordar el comitè de vaga, els treballadors i les treballadores d’iberia Barcelona estan convocats a quatre noves jornades de vaga per als dies 21, 22, 23 i 24 de setembre. Els treballadors i les treballadores d’Iberia Barcelona mantenen les peticions per a l’Aeroport del Prat: la transformació de 400

Campanya per una maternitat saludable

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de prevenció de Riscos Laborals (FEPRL), l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha dissenyat la campanya informativa gratuïta: “Maternidad saludable y segura también en el trabajo: protegiendo la vida”.

Campanya informativa per a nous delegats i delegades de prevenció

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de Prevenció de Riscos Laborals, FEPRL, l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya ha dissenyat una campanya informativa gratuïta dirigida els nous delegats i delegades de prevenció de les empreses del nostre territori.