La UGT de Catalunya aconsegueix que les treballadores d’atenció domiciliària de l’empresa SENFO cobrin el seu salari

Després de conèixer que l’empresa SENFO, que gestiona serveis públics d’atenció domiciliària, no havia pagat el salari a les seves treballadores, el sector d’atenció domiciliària de la FeSP-UGT de Catalunya i les permanents del Baix Llobregat que atenen les escoles bressol s’han reunit d’urgència amb els diferents responsables polítics

La UGT de Catalunya denuncia que els salaris segueixen sense recuperar-se

Exigim a les empreses que apliquin els acords salarials pactats a l’AENC i l’AIC per traslladar als convenis col·lectius augments salarials al voltant del 3% i que estableixin l’increment dels salaris mínims de conveni a 14.000 euros anuals.

Sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional

Es declara pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional en un cas de “Neumonia por estreptococo grup A” a una treballadora de la neteja d’una entitat hospitalària. La sentència recull els motius al·legats pel Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya, que defensava els interessos de la treballadora i Continua llegint