La UGT rebutgem els acomiadaments a Eurest i exigim que l’empresa faci ús dels ERTO per als centres on la caiguda del servei és conjuntural

Després de la reunió mantinguda aquest matí entre la direcció d’Eurest Catalunya i el comitè d’empresa, la UGT de Catalunya hem rebutjat l’ERO anunciat per la multinacional del sector de la restauració i que pretèn acomiadar 263 persones de les 1.500 que formen la plantilla.

UGT i CCOO considerem desencertades les accions encaminades a alterar el servei de Rodalies de Catalunya

El sindicat SEMAF ha endegat actuacions de pressió davant la direcció del Grup Renfe tot indicat als seus afiliats i afiliades que deixin com a no aptes per a la circulació trens que tenen elements pintats amb grafitis, elements amb els que, per altra banda, els i les maquinistes de Rodalies de Catalunya fa anys que estem Continua llegint

El TSJC dona la raó al Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya i reconeix el dret d’una parella de lesbianes a la prestació per reproducció assistida

El TSJC ha dictat la Sentència 100/2021 de 18 de gener, que suposa un pas important cap a la no discriminació per raó de sexe o d’orientació sexual, en reconèixer el dret d’un matrimoni format per dones a poder beneficiar-se de la cobertura de la prestació per reproducció humana assistida que presta la mútua MUFACE,

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote, militant històric del nostre sindicat

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote a causa d’una caiguda mortal en l’expedició al K2. Des del nostre sindicat volem transmetre el nostre condol a familiars i amistats, i ens mostrem profundament consternats per la mort d’aquest militant històric i amic del nostre sindicat, a qui ens han unit moltes lluites.

Avui entra en vigor el RD 901/2020 pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre

Avui divendres 15 de gener de 2021 entra en vigor el Reial decret 901/2020, de 13 d’octubre, pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre i es modifica el Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.