estudio-cardiovascularLa UGT de Catalunya publica un estudi dels riscos cardiovasculars que pateixen els delegats de prevenció

Els delegats de prevenció també pateixen riscos laborals, un d’ells són les malalties cardiovasculars. En aquest estudi analitzem els factors de risc cardiovascular entre els delegats de prevenció de la UGT de Catalunya.

banco-santanderUGT firma el ERE del Banco Santander, tras evitar traslados forzosos

Font: FES-UGT Se ha firmado el expediente de regulación de empleo anunciado el día 31 de marzo por el Banco Santander por parte de la representación sindical. UGT asumiendo su responsabilidad y compromiso con el empleo, ha corroborado la firma del documento, tras conseguir una profunda modificación sobre las intenciones iniciales del Banco. Tras un proceso intenso y muy complicado, las posiciones iniciales Continua llegint

delphiSindicats i direcció de Delphi arriben a un principi d’acord, que se sotmetrà dimarts a votació

La UGT continua apostant per un projecte de reindustrialització de la planta de Sant Cugat Aquesta nit, després de 30 dies de negociació, ha finalitzat el període de consultes de l’ERO de Delphi Diesel Systems, S.L., amb un principi d’acord entre direcció i representació sindical, en què es recull el cessament de l’activitat productiva de la planta de Sant Cugat Continua llegint