Mobilitzacions del sector de la neteja d’edificis i locals pel bloqueig de la negociació del conveni

Davant la situació de bloqueig de la negociació del Conveni del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, la UGT i CCOO convoquem concentracions de treballadors i treballadores demà dimecres, 17 de gener. Després de dotze mesos de reunions, les patronals segueixen mantenint la seva proposta de congelació salarial, la qual cosa suposaria dos anys seguits sense increments salarials, Continua llegint

Calendari de cursos de formació sindical de gener

Podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical que es realitzaran el mes de setembre a tot el territori. Formació Sindical de la UGT de Catalunya, Nota: Aquests cursos són per a delegats Rambla del  Raval, 29-35 1ra planta  / Plaça Vázquez Montalban ,6 08001  Barcelona Tel 93 268 78 36 – Fax 93.319.75.94 a/e: fsindical@catalunya.ugt.org Calendari del curs de formació sindical de Continua llegint

Exposició ‘La basura es arte’, de Julián López

La UGT de Catalunya acull fins al 14 de febrer l’exposició de Julián López “La basura es arte”, formada per pintures i escultures amb materials reciclats. Es pot visitar al vestíbul de la nostra seu de la Rambla de Santa Mònica, 10, de Barcelona de 9 a 19 hores. Carme Villa, llicenciada en Belles Arts, galerista i crítica d’art, diu Continua llegint

Vaga indefinida a l’empresa d’exportació de cítrics Agrofruit Export de Tortosa

La UGT i el comitè d’empresa d’Agrofruit Export han convocat vaga indefinida a partir del dia 25 de gener per l’endarreriment de més de dos mesos en el cobrament de les nòmines, així com de les pagues extres des del març del 2017. L’empresa, dedicada a l’exportació de cítrics i situada al Polígon Industrial Baix Ebre de Tortosa, té una Continua llegint

La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa de la línia d’autobús D30 de la Diagonal

El nostre sindicat defensa la connexió del tramvia però comptant sempre amb la viabilitat tècnica, un ampli consens social i polític, i que estigui gestionat per TMB i no en mans privades La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa immediata de la línia d’autobús D30 de la Diagonal, que en el seu moment va gaudir de la unanimitat Continua llegint