lazo-violencia-generoCol·loqui “Tractament de la violència de gènere en les relacions laborals: la negociació col·lectiva”

El proper dimecres, 26 de Novembre,  la UGT – Maresme organitza una xerrada – col·loqui “Tractament de la violència de gènere en les relacions laborals: la negociació col·lectiva”.  La xerrada comptarà amb la intervenció de Montserrat Masvidal, responsable d’igualtat de la UGT Maresme, David Papiol i Bernal, Secretari de Moviments Socials i Igualtat de la UGTde Catalunya i Lluís Torrents Continua llegint

lazo-violencia-generoActes a Tarragona pel Dia Internacional contra la Violència vers les dones

Us convidem a participar als actes organitzats a Tarragona el proper 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència vers les Dones. 13.00h: Acte Institucional. Ajuntament de Tarragona. Plaça de la Font. 18.30h: Lectura Manifest conjunt Onada Violeta, CCOO i UGT davant el Monument als herois de 1811 (Els Despullats). Rambla Nova. 20.00h: Projecció de la pel·lícula “El Color Púrpura”. Continua llegint

catalunya_socialLa Campanya ‘Per una Catalunya Social’ presentarà dilluns un paquet de demandes al Govern de la Generalitat

La campanya “Per una Catalunya Social”, que s’inscriu en la continuïtat de les accions desenvolupades per la Plataforma Prou Retallades, oferirà el proper dilluns, 24 de novembre, a les 11 hores, a la seu de la CONFAVC una roda de premsa per presentar les demandes socials al Govern català. En el document, les entitats veïnals, socials i sindicals que constitueixen Continua llegint

cartell-cursaLa UGT fa entrega a la Creu Roja de la recaptació econòmica aconseguida amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne

El proper dilluns, 24 de novembre, a les 9 hores, a la seu de la UGT de Granollers, la UGT de Catalunya farà entrega a la Creu Roja de les aportacions econòmiques aconseguides amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne, que el nostre sindicat va organitzar el passat 5 d’octubre a Parets del Vallès (Vallès Oriental). Concretament, es lliurarà Continua llegint

DESPIDO DE 40 TRABAJADORES Y CIERREImputat un directiu de l’empresa Bunge Ibérica en un cas de persecució sindical

Un Jutjat d’Instrucció de Barcelona ha imputat, amb data 11 de novembre, un directiu de l’empresa Bunge Ibérica -responsable del departament Global Ethics and Compliance- per un presumpte delicte contra la llibertat sindical. Al mes de juny, la UGT de Catalunya vam denunciar que l’empresa havia acomiadat un delegat del nostre sindicat per haver denunciat internament davant del responsable del Continua llegint