Notícies

9N2014AMIC-UGT fa una crida a la participació de les persones estrangeres convocades el 9N i demana una reflexió sobre el dret a vot de les persones immigrades

Des de l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) valorem positivament la voluntat política d’iniciar un procediment perquè els ciutadans de Catalunya decideixin sobre el seu futur i la convocatòria a les urnes el dia 9 de novembre. Però creiem que s’ha perdut una oportunitat perquè hi hagi una àmplia participació i aquesta sigui representativa de Continua llegint

euro-per-recepta.pngProcediment per al retorn de la taxa de l’euro per recepta

El 15 de gener de 2013, el Tribunal Constitucional va anunciar que suspenia cautelarment el cobrament de la taxa de l’euro per recepta, que s’està aplicant a Catalunya des de fa sis mesos. El 6 de maig de 2014 el Ple del Tribunal Constitucional (TC) va declarar inconstitucional la taxa del pagament de l’euro per recepta que la Generalitat va Continua llegint

minim-milLa UGT de Catalunya presenta la campanya “Rescatem els salaris”

Ha arribat el moment de recuperar el poder adquisitiu perdut en els darrers anys i situar el SMI dins dels estàndards europeu. La UGT de Catalunya ha presentat aquest matí en roda de premsa la campanya “Rescatem el salaris”, amb l’objectiu de recuperar –des de la denúncia, la mobilització, la negociació col•lectiva i els canvis legislatius- el poder adquisitiu que Continua llegint

cat-social (2)La Generalitat obre la porta a la privatització del sistema sanitari català amb la creació del Consorci Integral de Salut Lleida

El Consell de Direcció del Servei Català de la Salut va aprovar ahir a la tarda la constitució del Consorci Sanitari Integral de Salut Lleida (SIS Lleida), que unifica la gestió de tots els centres sanitaris públics de la província de Lleida, és a dir, els centres de l’ICS (els més importants l’Hospital Arnau de Vilanova, Hospital de Santa Maria Continua llegint

minim-milRescatem els salaris

El nostre sindicat calcula que la retallada acumulada de salaris, tant per l’aplicació de les reformes laborals com per la no actualització d’increments de convenis, voreja el 25%, i considera que ha arribat l’hora de rescatar els salaris i situar el salari mínim interprofessional dins dels estàndards europeus. Perquè no pot ser que treballem per ser pobres. Material de campanya Continua llegint