jornada-30-octUGT organitza una jornada sobre la formació professional dual que necessitem a Catalunya

Des de la UGT de Catalunya organitzem aquesta jornada que té  l’objectiu de conèixer com s’estan fent les primeres experiències a Catalunya i reflexionar com, amb un teixit empresarial i amb una àmplia diversitat de situacions, a nivell sectorial i territorial, podem assolir una FP dual amb condicions de qualitat i amb una oferta suficient de places. Dijous 30 d’octubre, a Continua llegint

CGIL-lavoroLa UGT de Catalunya dóna suport als sindicats italians en la seva lluita contra l’eliminació de la clàusula de readmissió en cas d’acomiadament injust

Des de la UGT de Catalunya donem suport als sindicats italians en la seva lluita contra l’eliminació de la clàusula de l’Estatut dels Treballadors d’Itàlia que preveu la readmissió en cas d’acomiadament injust. La regressió de drets laborals que es dona a tot Europa i s’ha reflexat en les dues darreres reformes laborals a Espanya, també té la seva expressió Continua llegint

fracking-diagramUGT organitza el debat “La tècnica del fracking: necessitat energètica social o interès privat?”

La UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 21 d’octubre, un debat sobre la tècnica del fracking, sota el títol “El fracking: necessitat energètica social o interès privat?”. L’acte s’iniciarà a les 10 hores amb una presentació a càrrec de David Papiol, secretari de Moviments Socials i Igualtat de la UGT de Catalunya. Seguidament, tindrà lloc la taula de debat, amb la participació de: Continua llegint

trobade-d'entitatsAMIC-UGT a la Trobada d’entitats, 19 d’octubre Moll de la Barceloneta

Com cada any, el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona organitza aquesta festa amb la finalitat de crear un espai de trobada entre la ciutadania en què la diversitat de la nostra ciutat sigui motiu per compartir, conèixer i gaudir. Hi participem un total de 45 entitats del Consell amb més de 400 voluntaris. A la Trobada podràs gaudir de moltes Continua llegint