Amb el 70% no en tenim prou. I el 9, què? #8M

Davant d’un nou 8 de març, la UGT de Catalunya vol expressar el seu compromís  inequívoc vers la igualtat i la no discriminació de les dones a la feina i l’ocupació i per extensió a la resta de la societat.

La UGT denuncia que l’Ajuntament de Vallromanes acomiada una de les seves treballadores sense cap justificació

La UGT denuncia que l’Ajuntament de Vallromanes aprovarà l’acomiadament injustificat d’una treballadora de l’Oficina d’Atenció  Ciutadana del municipi –una auxiliar administrativa, mare de família- amb l’aprovació definitiva dels pressupostos municipals, i desestimant cadascuna de les al·legacions presentades pel nostre sindicat l’11 de febrer.

La plantilla de Continental es manifestarà aquest dissabte per exigir a la Direcció transparència en les negociacions

La plantilla de Continental Automotive tornarà a sortir aquest dissabte, 29 de febrer, al carrer per denunciar la manca de transparència per part de la direcció i pel futur de les 760 famílies de la fàbrica de Rubí. La manifestació s’iniciarà a les 11 h i finalitzarà a l’Ajuntament de Rubí.

V Jornada per una Fiscalitat Justa: fiscalitat ambiental i crisi climàtica

La Plataforma per una Fiscalitat Justa, de la qual la UGT de Catalunya és una de les entitats promotores, organitza la cinquena edició de la jornada ciutadana per a debatre sobre la fiscalitat ambiental i la crisi climàtica.