Inspecció de Treball de Girona dona la raó a la UGT i obliga a aplicar el conveni sectorial al servei de socorrisme de l’Escala

L’empresa AUNAR GROUP, encarregada del servei de vigilància, salvament i socorrisme de les platges de l’Escala, defensava l’aplicació del seu conveni d’empresa, un conveni que no havia estat negociat pels treballadors i treballadores del servei de socorrisme de l’Escala, i que l’empresa va imposar per abaratir costos i precaritzar les condicions laborals de la plantilla.

FeSMC-UGT de Catalunya denuncia l’empresa NSC per acomiadaments disciplinaris injustificats

La consultoria tecnològica NSC, amb una plantilla a la seu de Barcelona de 160 persones, sota l’anunci d’iniciar un procés de reorganització de l’empresa, ha aplicat acomiadaments disciplinaris a 9 treballadors de manera injustificada.

La UGT i CCOO denuncien una retallada del servei de Correus que deixarà descoberta Catalunya, tant en poblacions grans com en l’àmbit rural

La UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus, denuncien que, a Catalunya, milers de ciutadans i ciutadanes que viuen en l’àmbit rural veuran retallat el servei postal durant els mesos d’estiu.

FeSP-UGT signa el V Conveni Col·lectiu de Catalunya d’Empreses d’Atenció Domiciliària

Després de molt mesos d’intenses negociacions, la  UGT juntament amb CCOO hem arribat a un acord amb tota la part patronal de la mesa negociadora per signar un conveni que millora substancialment les condicions de treball del sector de les treballadores i els treballadors del servei d’atenció domiciliària a Catalunya.