La UGT denuncia que l’ERO anunciat al Grup Dia respon a la mala praxi de la direcció de l’empresa

La FeSMC-UGT mostra la seva indignació davant l’anunci de l’ERO al Grup Dia, clar exemple de la mala praxi empresarial duta a terme per la direcció del grup. Les dades que la presentades divendres passat a la CNMV ens mostren que la companyia podria estar fregant la fallida tècnica si no troba un refinançament immediat.

La UGT de Catalunya exigeix a les empreses que apliquin els acords de l’AENC i l’AIC, amb augments salarials al voltant del 3%

La distància entre beneficis empresarials i evolució salarial es deu fonamentalment al desequilibri en la correlació de forces introduït en la negociació col·lectiva amb la Reforma Laboral de 2012. Cal la seva derogació immediata.

La plantilla de Vodafone tornarà a concentrar-se demà dissabte en contra de l’ERO presentat per acomiadar 1.200 persones

Demà dissabte, 16 de febrer, la plantilla del Grup Vodafone tornarà a concentrar-se per mostrar el seu rebuig a l’actual ERO plantejat per la direcció, que pretén acomiadar 1.200 treballadors i treballadores, i per denunciar l’immobilisme de l’empresa.

La UGT FICA Catalunya aconsegueix majoria absoluta a tots els centres de Seat

Dijous s’han celebrat les eleccions sindicals al Grup Seat, amb un total de 15.000 treballadors i treballadores, i la UGT FICA Catalunya ha aconseguit majoria absoluta als cinc centres de treball (abans en tenia a tres), així com també al comitè intercentres.