Traslladem al conseller de Treball les demandes de les treballadores i els treballadors dels serveis socials

Ahir, la secretària de Polítiques Socials de la UGT de Catalunya, Enriqueta Durán, i el secretari del sector Administracions Locals de la FESP-UGT de Catalunya, José Antonio Fdez. Cáceres, es van reunir amb el Conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani, i la Directora General de Serveis Socials, Meritxell Benedí, per presentar-los els resultats de l’enquesta que Continua llegint

Atur febrer: gairebé 20.000 persones més en ERTO i 81.563 llocs de treball menys que ara fa un any

L’atur juvenil continua creixent mes rere mes: augmenta més d’un 43% en un any i ja hi ha 41.879 joves en situació d’atur. Les persones de més de 45 anys ja representen més de la meitat del total de l’atur a Catalunya, i les persones immigrades, el 23,21%

La UGT guanyem la primera sentència a Catalunya que reconeix els drets dels fixos discontinus a ser inclosos en un ERTO