restauraciócolectiva-300x160El TSJC obliga Geriatria Siglo XXI a complir el conveni de col·lectivitats de Catalunya

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha donat la raó a una denúncia interposada per la UGT de Catalunya i ha sentenciat que l’empresa Geriatria Siglo XXI ha de complir el conveni de col·lectivitats de Catalunya, i no el conveni estatal de geriatria que fins ara aplicava l’empresa. Aquesta sentència reconeix a tots els treballadors i les treballadores d’aquesta Continua llegint

OPERACIÓN ESPECIAL DE TRÁFICOEls examinadors de Trànsit faran tres nous dies de vaga la setmana vinent

Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent per exigir a la DGT que faci efectiu el pagament del complement salarial específic a què es va comprometre amb els sindicats ara fa 10 anys, i que sí va aplicar a la majoria de col·lectius de la plantilla de la Continua llegint

TMB_metroDilluns, noves aturades parcials al Metro de Barcelona

La plantilla del Metro de Barcelona està convocada el proper dilluns, 24 de juliol, a noves aturades per desencallar la negociació del conveni col·lectiu. El Comitè es nega a tancar la porta a una sortida negociada i continua tenint la voluntat de treballar per resoldre el conflicte i portar a l’assemblea totes les propostes que donin solució a les pretensions Continua llegint

aeroport-del-pratEns sumem al manifest en suport a les 11 persones expulsades del vol VY7888 de Vueling

La UGT de Catalunya, com a membre del Consell Municipal de Cooperació Internacional per al Desenvolupament de l’Ajuntament de Barcelona, s’adhereix al manifest de suport elaborat per Lafede.cat en suport a les 11 persones expulsades del vol VY7888 de Vueling. Els fets van succeir el passat 15 de juliol quan un grup de passatgers van voler impedir que s’enlairés un Continua llegint

bacardi_2Lamentem que el Vallès Oriental perdi Bacardi, però ens mostrem satisfets pel manteniment dels llocs de treball

Després que al mes de març de 2016 tingués lloc el trasllat de la producció de Bacardi a Itàlia i que el servei de logística de l’empresa s’externalitzés definitivament a finals d’any, el passat 4 de juliol va iniciar-se el període de consultes per a procedir al trasllat definitiu de les oficines de Mollet del Vallès a Barcelona.