Consell preventiu: treball i riscos de ventades

Les condicions ambientals del treball comporten l’exposició a riscos físics associats a les condicions climàtiques i en vent no n’és una excepció. Hi ha determinades feines com aquells treballs a la intempèrie o en alçada, característics de  sectors com la construcció, manteniment de carreteres i vies públiques, jardins i neteja viaria, treballadors de pistes d’esquí, camps de golf, guardes forestals, Continua llegint

Desconvocada la vaga a l’empresa d’exportació de cítrics Agrofruit Export de Tortosa

L’empresa es compromet a pagar puntualment cada quinze dies i quan finalitzi la campanya la plantilla continuarà cobrant fins a percebre els dos mesos que se’ls deuen La UGT i el comitè d’empresa d’Agrofruit Export han desconvocat la vaga després de l’acte de conciliació que ha tingut lloc aquest matí al Departament de Treball i que ha finalitzat amb acord. Continua llegint

Nova sentència que reconeix a una treballadora interina el dret a cobrar la mateixa indemnització per acomiadament que un treballador indefinit

Jornada sobre la llei de reformes urgents del treball autònom

La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya) organitza el proper 26 de gener una jornada per tractar totes les novetats i mesures per als treballadors i treballadores autònomes, que suposen un pas endavant per al col·lectiu, malgrat ser encara insuficients. La jornada tindrà lloc a la Sala d’Actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Continua llegint

Mobilitzacions del sector de la neteja d’edificis i locals pel bloqueig de la negociació del conveni

Davant la situació de bloqueig de la negociació del Conveni del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, la UGT i CCOO convoquem concentracions de treballadors i treballadores demà dimecres, 17 de gener. Després de dotze mesos de reunions, les patronals segueixen mantenint la seva proposta de congelació salarial, la qual cosa suposaria dos anys seguits sense increments salarials, Continua llegint