fnacUGT aconsegueix, novament, millorar les condicions laborals a FNAC

La majoria de UGT al comitè intercentres d’aquesta empresa marca la diferència amb la resta del sector. En el dia d’ahir es va signar, definitivament, un acord en el si del Comité Intercentres, amb unes mesures que regularitzen encara més els horaris de treballadors a temps complet, una reivindicació que ha abanderat UGT lluitant així contra la manca de regularització Continua llegint

vaga-correusSeguiment de la vaga de correus entre el 90% i el 70%

Us informem que el seguiment de la vaga de Correus està sent del 90% als Centres de Tractament Automatitzats (CTA) de Colón-Barcelona i de Sant Cugat del Vallès. Pel que fa a repartiment, el seguiment és del 70%. Aquesta és la segona jornada de vaga de la plantilla de Correus com a protesta per la negociació del conveni col·lectiu i Continua llegint

escola-bressolLa secció sindical de la UGT a l’IMEB reclama la millora de les condicions laborals del personal de les escoles bressol

Carta als grups polítics que concorren a les eleccions de diumenge a Barcelona per fer-los saber les reivindicacions dels treballadors i les treballadores La secció sindical de la UGT – IMEB/Consorci va fer arribar ahir una carta a l’Ajuntament de Barcelona i a tots els grups polítics que concorren a les eleccions del 24 de maig. En aquesta carta els Continua llegint

GeneralitatLa UGT de Catalunya guanya les eleccions sindicals al Departament de la Presidència de la Generalitat

La UGT de Catalunya ha revalidat la seva majoria en les eleccions sindicals entre el personal laboral del departament de Presidència de la Generalitat. El  nostre sindicat mantindrà els 5 representants que tenia fins ara al Comitè; SAC en tindrà 4; CATAC, 2; i CCOO, que en perd un respecte els anteriors comicis, 1. El departament de Presidència de la Continua llegint

port-aventuraUGT denuncia les condicions del nou conveni de PortAventura

El sindicat UGT denuncia que el nou conveni laboral del parc temàtic posa en perill 1.300 llocs de treball. A més, asseguren que es volen suplir amb sous que estaran al llindar del salari mínim interprofessional. Ahir, dia 21 de Maig en el decurs de la reunió del Comitè d’ Empresa CCOO va votar a favor de ratificar el conveni sense Continua llegint