Notícies

CandidoCándido Méndez veu el referèndum d’Escòcia amb “normalitat democràtica” i creu que s’ha de tenir en compte

FONT: EUROPA PRESS El secretari general de la UGT, Cándido Méndez, va assegurar dijous passat que s’ha de prendre el referèndum sobre la independència d’Escòcia amb “normalitat democràtica” i encara que ha afirmat que “no és pertinent” establir comparacions amb la situació de Catalunya, ha considerat que a la consulta “ hi ha temes interessants a tenir en compte”. “La Continua llegint

cursa-treball-digneLa UGT de Catalunya organitza la I Cursa solidària pel treball digne

Tindrà lloc el proper diumenge, 5 d’octubre, a Parets del Vallès Està organitzada per la UGT de Catalunya i els fons recaptats es destinaran a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil de la Creu Roja a Catalunya. La UGT de Catalunya, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parets del Vallès i de la Creu Roja a Catalunya, organitza el proper Continua llegint

mossosEl SAP-UGT exigeix al departament d’interior que doti els Mossos d’Esquadra amb la roba adequada per treballar en zones de fred extrem

El SAP-UGT, sindicat majoritari del Cos dels Mossos d’Esquadra, torna a reclamar la necessitat de dotar els i les agents amb la roba i el calçat tèrmics adequats per fer front a la climatologia i orografia adversa que es pateix a les zones més extremes del territori on la policia catalana dóna cobertura, com el Pirineu Occidental, Solsonès, Ponent, Ripollès Continua llegint

hosteleriaLa UGT signa una pròrroga per a tres anys del conveni d’hostaleria de Catalunya

Es garanteix el manteniment de les condicions laborals i l’increment salarial per als 300.000 treballadors i treballadores del sector La UGT de Catalunya ha signat la pròrroga del Conveni d’Hostaleria de Catalunya per un període de 3 anys (2014-2016), que garanteix el manteniment de les condicions laborals de més de 300.000 treballadors i treballadores. El col·lectiu veurà incrementat els seus Continua llegint

aulaFETE – UGT no se sumarà a la convocatòria d’una jornada de vaga l’ensenyament a l’octubre

El nostre sindicat proposa una vaga parcial, indefinida i sostenible, per reivindicacions concretes i que deixi oberta la possibilitat de negociació amb l’administració La Federació d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya ha portat a terme durant les darreres setmanes una consulta a l’afiliació i als treballadors i les treballadores dels centres sobre la convocatòria d’una vaga al mes d’octubre Continua llegint