Els examinadors de Trànsit rebutgen la proposta de la DGT i amplien la vaga al desembre

El Ministeri de l’Interior només ofereix el 50% del complement salarial a què es va comprometre el 2015 i, a més, a canvi de realitzar més exàmens a la setmana Dimarts, la Direcció General de Trànsit va convocar el comitè de vaga dels examinadors a una reunió a Madrid, on els va proposar el cobrament d’un complement salarial de 125 Continua llegint

La UGT de Catalunya fa una crida a participar en la manifestació de dissabte contra les recents agressions feixistes

La UGT de Catalunya fa una crida a participar en la manifestació convocada per la Plataforma Unitat contra el Feixisme i el Racisme demà dissabte, 18 de novembre, a les 12 hores, a Barcelona. Sota el lema “Unim-nos contra les agressions feixistes. Prou impunitat. Defensem la convivència en la diversitat”, la manifestació sortirà des de la Via Augusta/Ganduxer i arribarà Continua llegint

Jornada, manifest i manifestació amb motiu del Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones

En el marc del Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones (25 de novembre), la UGT de Catalunya organitza el proper divendres, 24 de novembre, la jornada “On són les violències masclistes a la feina?”. A continuació i en aquest enllaç trobareu el programa. També us animem a participar en la manifestació unitària “Ens volem vives, lliures Continua llegint

Drets de les persones treballadores durant el dia de les Eleccions del 21 de desembre

A l’espera que es publiqui l’Ordre que estableixi les instruccions per a la participació de les persones treballadores en les pròximes eleccions del dia 21 de desembre, us adjuntem un document on detallem els permisos laborals per garantir el dret de vot i participació de les persones treballadores. Si el dia de les eleccions és per a mi laborable, tinc Continua llegint

Somescola presenta nou manifest per consolidar i protegir el model educatiu català

La Plataforma Somescola -de la qual forma part la UGT de Catalunya- ha presentat el decàleg “Per la consolidació, protecció i millora del model educatiu català”. Les entitats aplegades sota el paraigua de Somescola han fet una crida a la comunitat educativa i a la societat en conjunt per seguir posant en valor l’èxit de l’escola catalana davant els atacs Continua llegint