ACMCatalunya es dota per primera vegada d’un acord comú per als empleats públics dels ens locals de menys de 20.000 habitants

Aquest nou acord ofereix un instrument per a tots aquells municipis que no disposen d’un conveni o acord propi per a ordenar les condicions de treball per al seu personal. La Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM), conjuntament amb els sindicats UGT i CCOO de Catalunya, han signat aquest migdia a Solsona un acord Continua llegint

transparenciaLa UGT de Catalunya valora positivament la inclusió dels sindicats en la llei de transparència, però demana que es complementi amb la llei de participació institucional

El Parlament de Catalunya ha aprovat avui la proposició de llei de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Des de la UGT de Catalunya considerem que aquesta llei no és la solució als problemes de qualitat democràtica del país però és un gran pas. Obre el camí a solucionar algunes qüestions fonamentals que tenim damunt de la Continua llegint

paeria-lleidaLa UGT guanya novament les eleccions a l’Ajuntamnet de Lleida

El nostre sindicat aconsegueix 20 dels 36 delegats, entre comitè d’empresa i junta de persona La UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals celebrades ahir a la Paeria, aconseguint 20 dels 36 delegats que s’han escollit en total. Pel que fa al personal funcionari, el nostre sindicat ha aconseguit 10 delegats, CCOO 5, USTEC 3, CSIF 2, SPPMCAT 2 Continua llegint

ajuntament-sant-joan-abadesesCatalunya es dota per primera vegada d’un acord de condicions dels empleats públics dels ens locals de menys de 20.000 habitants

Demà les entitats municipalistes ACM i FMC i els sindicats UGT i CCOO de Catalunya signaran l’acord a Solsona Molts municipis -especialment, els més petits- necessiten d’un instrument de condicions de treball ja negociat, que asseguri als equips de govern el compliment de la legalitat estricta en matèria de condicions de treball respecte dels seus empleats públics. Després d’un treball Continua llegint