21 d’octubre, Dia Internacional d’Acció per la Despatologització Trans

Des de 2009 activistes, professionals de la salut, així com institucions públiques, sindicats i organitzacions polítiques de tot el món, estem lluitant per la retirada de la classificació de qualsevol procés de trànsit entre gèneres dels principals manuals diagnòstics de trastorns mentals com són els més importants en psicologia i psiquiatria.

El tancament de bars i restaurants posa en risc la feina de 120.000 assalariats i assalariades a Catalunya

El sector de la Hostaleria i Turisme de la FeSMC-UGT de Catalunya alertem de la possible pèrdua de llocs de treball que comportarà el tancament total de bars i restaurants per la fallida dels seus negocis.

ODS. Reptes compartits

En el marc del projecte “Pla d’Acció per una Educació Transformadora per una Ciutadania Global a la província de Barcelona” la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris ha produït l’exposició «ODS. Reptes compartits» amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Setmana Europea per a la Seguretat i la Salut a la Feina

Els trastorns musculoesquelètics (TME) relacionats amb la feina són les alteracions i el deteriorament que pateixen determinades estructures del cos, com ara músculs, articulacions, tendons, lligaments, nervis i ossos, causades o agreujades pel desenvolupament de l’activitat laboral. Aquests trastorns afecten principalment l’esquena, les espatlles, el coll i les extremitats superiors, malgrat que també poden afectar les inferiors.

La UGT de Catalunya denuncia que les desigualtats heretades de l’anterior crisi s’aprofundeixen durant la pandèmia

Reclamem una reforma de la protecció per desocupació per arribar a les persones que s’han quedat sense prestació en un moment de gairebé nul·les oportunitats de trobar un lloc de treball.