Coordinació d’activitats empresarials en prevenció de riscos laborals

En un escenari laboral cada vegada més habitual en què es tendeix a contractar o subcontractar obres o serveis per part de les empreses, sorgeix la circumstància que en un mateix centre de treball poden coincidir treballadors i treballadores de diferents empreses per fer els seus respectius treballs amb els riscos que aquests comporten.

Concentració contra tancament unitat distribució Correus a Alella i Teià

UGT i CCOO denunciem el tancament de la unitat de distribució d’Alella i Teià i el seu trasllat a la unitat de distribució del Masnou. Aquesta mesura repercuteix directament en les condicions laborals dels treballadors i treballadores i implica el deteriorament de la qualitat del servei públic de correus.

Assemblea ‘Organitza’t, Activa’t, Sindicalitza’t’

Demà, 26 d’octubre, la UGT de Catalunya celebrem l’assemblea de delegats i delegades ‘Organitza’t, Activa’t, Sindicalitza’t’, a les Cotxeres de Sants. En l’assemblea hi intervindran el secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.