Acció de protesta al ple de l’Ajuntament de Tarragona, el proper dilluns

Dilluns, 26 de febrer, al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona, el govern desestimarà el recurs interposat per la UGT contra les modificacions discrecionals i arbitràries de la relació de llocs de treball.   La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT de les Comarques de Tarragona fa constar que la relació de llocs de treball de l’Ajuntament Continua llegint

Presentació de l’exposició ‘Quin temps tenim?’, el proper dimecres 28 de febrer

El pròxim dimecres 28 de febrer al vestíbul de l’edifici històric de la UGT de Catalunya, a rambla Santa Mònica 10, presentarem l’exposició “Quin temps tenim?” de l’Institut Català de les Dones.

La FeSP-UGT de Catalunya adverteix que no s’acceptarà models escolars imposats i segregadors que busquen la ruptura social

Resolució en defensa de la immersió lingüística aprovada avui en Comitè Nacional El II Comitè Nacional ordinari de la Federació d’empleades i empleats Públics de la UGT de Catalunya ha aprovat

La UGT i CCOO convoquen 5 dies de vaga al sector de neteja d’edificis i locals de Catalunya

Els delegats i delegades d’ambdós sindicats acorden en assemblees fer vagues de 24 hores els dies 8 de març, 4 i 5 d’abril, i 14 i 15 de maig Les assemblees de delegades i delegats d’UGT i CCOO, celebrades