Els treballadors i les treballadores de Nissan ratifiquen per unanimitat en assemblea general l’acord de l’ERO

Aquest matí els treballadors i treballadores de Nissan han ratificat per unanimitat en assemblea general els punts del preacord a què van arribar ahir la Direcció de Nissan Motor Ibèrica i els representants dels treballadors dels centres de Zona Franca, Montcada i Reixac, Sant Andreu de la Barca i NDS reunits amb el Servei de Mediació Laboral del Departament de Continua llegint

Inspecció de Treball de Girona dona la raó a la UGT i obliga a aplicar el conveni sectorial al servei de socorrisme de l’Escala

L’empresa AUNAR GROUP, encarregada del servei de vigilància, salvament i socorrisme de les platges de l’Escala, defensava l’aplicació del seu conveni d’empresa, un conveni que no havia estat negociat pels treballadors i treballadores del servei de socorrisme de l’Escala, i que l’empresa va imposar per abaratir costos i precaritzar les condicions laborals de la plantilla.

FeSMC-UGT de Catalunya denuncia l’empresa NSC per acomiadaments disciplinaris injustificats

La consultoria tecnològica NSC, amb una plantilla a la seu de Barcelona de 160 persones, sota l’anunci d’iniciar un procés de reorganització de l’empresa, ha aplicat acomiadaments disciplinaris a 9 treballadors de manera injustificada.

La UGT i CCOO denuncien una retallada del servei de Correus que deixarà descoberta Catalunya, tant en poblacions grans com en l’àmbit rural

La UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus, denuncien que, a Catalunya, milers de ciutadans i ciutadanes que viuen en l’àmbit rural veuran retallat el servei postal durant els mesos d’estiu.