jornada-6-setembreJornada ‘La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social’

El proper dimecres, 6 de setembre, a les 12 hores la UGT de Catalunya organitza la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social”, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la Rambla de Santa Mònica,10 de Barcelona. L’Objectiu d’aquesta jornada és explicar els elements claus de la Renda Garantida de Ciutadania i com Continua llegint

ETUCLa UGT de Catalunya would like to thank all our european and international union colleagues for the messages of the condoleances and solidarity received yesterday and today

In these moments of pain and consternation, we sincerely thank for the signs of union solidarity, and redouble our commitment to coexistence and peace and rejection of hatred and violence. Please find attached the CES statement: Barcelona and Cambrils attacks: ETUC solidarity and condolences The European Trade Union Confederation (ETUC) condemns the terrorist attacks that took place on Thursday, 17 Continua llegint

samarreta-i-love-bcnCCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC condemnen el brutal atemptat d’ahir a Barcelona i criden a la participació en les concentracions convocades avui al migdia

Les organitzacions patronals i sindicals catalanes condemnen enèrgicament l’atemptat que va tenir lloc ahir a les Rambles i mostren la seva solidaritat i suport a les víctimes i als seus familiars i amics i amigues. Barcelona és una ciutat amb una arrelada cultura de pau i de tolerància que sabrà fer front al repte que comporta aquest brutal atac. Ni Continua llegint

samarreta-i-love-bcnLa UGT de Catalunya condemna l’atemptat terrorista a Barcelona i convoca un minut de silenci demà davant de les seves seus a les 12h

La UGT de Catalunya vol expressar la seva consternació per l’atemptat terrorista comès avui a les Rambles de Barcelona contra ciutadans i turistes. Des del nostre sindicat condemnem fermament el brutal atac i traslladem el nostre condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes mortals i desitgem la ràpida recuperació de les desenes de persones ferides. Des de Continua llegint

samarreta-i-love-bcnLa UGT de Catalunya mostra el seu rebuig a l’atemptat de Barcelona i reaferma el seu compromís amb la llibertat i contra la violència

Des de la UGT de Catalunya estem colpits per atemptat però més compromesos que mai amb llibertat i contra violència. Volem expressar el nostre condol a familiars víctimes i el nostre suport als ferits. Barcelona i Catalunya sempre han sigut solidàries, obertes i lliures i cap atemptat terrorista farà debilitar el nostre compromís a què ho continuïn sent.