Informe sobre la situació laboral de les persones amb discapacitat a Catalunya

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que se celebra cada 3 de desembre, la UGT de Catalunya ha realitzat un informe sobre la situació laboral de les persones amb discapacitat a Catalunya en el que es posa l’accent sobre les possibilitats d’acció de les persones delegades per a millorar els drets i les condicions laborals de Continua llegint

Primer congrés CGT Occitanie

En el marc del congrés dels dies 6 i 7 de desembre celebrat a Carcassonne, la CGT Midi Pirineus i la CGT Languedoc Roussillon s’han fusionat en la CGT Occitanie com a conseqüència de la reforma territorial que s’està implementant a França. Les principals línies de treball del nou equip directiu liderat per Lionel Pastre són: Reindustrialitzar el territori per Continua llegint

Manifest de la UGT de Catalunya davant del 21D

El dia 21 de desembre la ciutadania de Catalunya està cridada novament a les urnes. Aquests comicis se celebren en un escenari de forta convulsió política i sota una pressió sense precedents. La UGT de Catalunya està convençuda que en les societats madures i democràtiques, és a les urnes on s’han de dirimir els conflictes. I volem que en aquest Continua llegint

El comitè d’empresa d’Iberia Barcelona convoca vaga per als dies 21, 22, 23 i 24 de desembre

La plantilla denuncia la situació de sobrecàrrega de treball provocada per la manca de personal. L’empresa deu als treballadors més de 7.000 hores de descans El comitè d’empresa d’Iberia Barcelona, on la UGT és el sindicat majoritari, ha convocat vaga per als dies 21, 22, 23 i 24 de desembre davant la manca de diàleg de la direcció de l’empresa. Continua llegint

La UGT i CCOO considerem necessari un important increment del SMI

Els sindicats considerem necessari que es resolgui el diferencial entre el Salari Mínim Interprofessional a l’Estat espanyol i altres països de la Unió Europea. Arribar al 60% del salari mitjà, com recomana la Carta Social Europea, ha de corregir l’anomalia històrica del SMI a l’Estat. Per a la UGT i CCOO el creixement econòmic s’ha de reflectir en una recuperació Continua llegint