La UGT de Catalunya denuncia que els salaris segueixen sense recuperar-se

Exigim a les empreses que apliquin els acords salarials pactats a l’AENC i l’AIC per traslladar als convenis col·lectius augments salarials al voltant del 3% i que estableixin l’increment dels salaris mínims de conveni a 14.000 euros anuals.

Sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional

Es declara pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional en un cas de “Neumonia por estreptococo grup A” a una treballadora de la neteja d’una entitat hospitalària. La sentència recull els motius al·legats pel Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya, que defensava els interessos de la treballadora i Continua llegint

Els treballadors i les treballadores de Telepizza, en lluita perquè se’ls pagui el salari mínim interprofessional

Els treballadors i les treballadores de Telepizza denuncien que l’empresa es nega a aplicar-los el Salari Mínim Interprofessional, que el decret llei 1462/2018 per al 2019 augmenta de 735,90 a 900 euros bruts al mes.