LGTBLa UGT de Catalunya celebra l’aprovació de la Llei contra la LGTBfòbia

La llei, pionera al món, suposa un pas endavant per als drets de les persones homosexuals i transsexuals La UGT de Catalunya celebra l’aprovació de la llei de drets de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals i per l’eradicació de l’homofòbia, la lesbofòbia i la transfòbia per àmplia majoria. El Grup LGTB de la UGT de Catalunya, present avui Continua llegint

atur-registart-agost-2014Atur setembre 2014: l’escassa ocupació creada és estacional, temporal i precària

L’atur entre els menors de 25 anys ha crescut en 4.064 persones, el 96,85 del total del creixement d’atur al setembre Tot i que la taxa d’atur estatal és del 24,5% -22,2% a Catalunya-, els PGE redueixen en un 15% la partida destinada a les prestacions per desocupació A Catalunya, al mes de setembre l’atur torna a incrementar-se en 4.196 persones, situant-se Continua llegint

Sindicats, patronals, col·legis professionals i entitats del Tercer Sector Social s’han reunit amb el President de la Generalitat de Catalunya avui dia 1 d’octubre de 2014 per presentar-li l’Acord per impulsar la millora de la contractació pública de serveis d’atenció a les persones. L’Acord vol contribuir a impulsar un model propi i referent de contractació pública que garanteixi  la qualitat Continua llegint

ignasi-finaLliurament del Premi Ignasi Fina de Salut Laboral del Ajuntament de Barcelona 2014

La UGT reconeix la importància del premi i assistirà a l’acte de lliurament del Premi Ignasi Fina de Salut Laboral 2014 que tindrà lloc el proper dia 6 a les 18 hores al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona. Premi que convoca l’Ajuntament de Barcelona, per tal de promoure la introducció de millores en la seguretat i la salut Continua llegint