II_Jornada_seguretatII Jornada ‘sistemes de seguretat i polítiques públiques’

El Sindicat de Policia Local de la UGT de Catalunya i la secció sindical de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona organitzen demà dijous, 27 de novembre, les jornades “Sistemes de seguretat i polítiques públiques”. Les jornades s’emmarquen en la necessitat de generar un debat polític, social i professional sobre un nou model policial per a Catalunya i els Continua llegint

busLa UGT ha estat el sindicat més votat a les eleccions sindicals celebrades a TMB autobusos

La UGT de Catalunya ha estat el sindicat més votat a les eleccions sindicals celebrades ahir a Transports de Barcelona (TMB autobusos), amb 525 vots (el 19,32%) i 6 delegats. El comitè queda configurat de la següent manera: UGT de Catalunya: 6 delegats SIT: 6 delegats CCOO: 5 delegats CGT: 4 delegats ACTUB: 3 delegats USOC: 2 delegats COS: 2 Continua llegint

correosCaravana postal rumb a Madrid per a protestar per les retallades als treballadors de Correus

Una multitudinària Caravana Postal confluirà el proper dijous 27 de novembre, dia de la vaga general de Correus, a la porta de Alcalá de Madrid. Allà es donarà inici al recorregut de la gran manifestació convocada per CCOO, la UGT, CSI-F i el Sindicat Lliure per protestar per les retallades que Correus i SEPI (Societat Estatal de Participacions Industrials, a Continua llegint

electricoVaga general al sector del manteniment elèctric a tot Catalunya per als dies 5 i 9 de desembre

La UGT i CCOO de Catalunya han convocat per als propers dies 5 i 9 de desembre vaga al sector del manteniment elèctric a tot Catalunya, i vaga d’hores extres entre aquests dos dies. Estan convocats uns 1.200 treballadors i treballadores d’una desena d’empresa contractistes d’Endesa, com Elecnor, FCC, Emte, Cobra o Semi. Els treballadors i les treballadores del sector Continua llegint

general-cableConcentració a Barcelona dels treballadors d’ECN pel tancament de la planta de Vitòria

El comitè de l’empresa ECN de Vitòria, pertanyent al grup General Cable, ha convocat una manifestació demà dimecres, 26 de novembre, a les 11.30 hores, davant de la seu central de l’empresa, a Barcelona. El motiu de la mobilització és l’anunci del tancament de la planta, que deixarà 143 treballadors sense feina.