Els examinadors de Trànsit continuen en vaga la setmana vinent i l’amplien a l’octubre

Tots els dilluns, dimarts i dimecres Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent, com vénen fent durant els mesos de juny, juliol i setembre. El seguiment de la vaga durant els tres dies d’aquesta setmana s’ha mantingut a Catalunya entre el 85% i el 90%, depenent del territori. Recordem Continua llegint

En marxa per les pensions dignes!!

La UGT i CCOO han convocat marxes per unes pensions dignes que recorreran tot l’Estat del 30 de setembre al 9 d’octubre. A casa nostra, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT i de CCOO de Catalunya han convocat una concentració de protesta davant de la Delegació del Govern a Barcelona (c. de Mallorca, 278) el proper divendres, Continua llegint

Recomanacions de la UGT de Catalunya davant l’1-O

Davant l’actual situació de conflicte polític a Catalunya per la celebració del referèndum de l’1 d’octubre, la UGT de Catalunya es posa a disposició dels treballadors i les treballadores per tal d’assessorar i resoldre els dubtes i consultes que els puguin sorgir. A més, fem els següents aclariments i/o recomanacions: Pel que fa als empleats i empleades públics La UGT Continua llegint

La UGT subscriu la denuncia de les universitats i centres de recerca pel bloqueig econòmic que els ha efectuat el Ministeri d’Hisenda