Sissy-vovouAVALOT organitza un Café-Tertúlia amb Sissy Vovou (Syriza)

Membre del partit Syriza, candidata a la presidència del partit front Alexis Tsipras, membre de la Xarxa Mundial de les Dones i Presidenta del Fòrum Social Grec entre d’altres… Sota el títol  “Paritat = Presa de decisions?”, debatrem amb la nostra convidada sobre l’actual paper de les dones en la societat europea. Quina és la presència de les dones als Continua llegint

policia-localEls caps de la policia local de Blanes cobraran el complement de cap de torn quan substitueixin els sergents

La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya guanya una sentència que els reconeix el dret a percebre la retritució corresponent El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha reconegut en una sentència el dret dels caps de policia local de Blanes a percebre el complement corresponent quan facin funcions de cap de torn en substitució dels sergents. Continua llegint

juncker_comission_UGT_planEl Plan Juncker es insuficiente y beneficiará poco a España

Font: UGT Confederal UGT y CCOO consideran que el Plan Juncker, tal como está diseñado, no responde con la contundencia necesaria a la situación de estancamiento o crisis en la que se encuentran sus países miembros. Tampoco servirá para suplir la falta de política industrial del Gobierno español, ni para reindustrializar Europa. No reducirá de manera apreciable la elevada tasa Continua llegint

GeneralitatResultats provisionals de les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya

Avui s’han celebrat eleccions sindicals a les Juntes de Personal de la Generalitat de Catalunya. No podem oferir resultats definitius perquè el vot per correu –més d’un miler de vots- ha estat impugnat per la resta de sindicats i falta per escrutar. Els resultats provisionals mostren un escurçament de les distàncies entre els sindicats que ja teníem representació a la Continua llegint

altavocesFábrica Ibérica de Altavoces vol tancar la planta de Vacarisses i emportar-se la producció a Hongria

Avui es manifestaran a les 16.30 hores pel centre de Terrassa El comitè d’empresa de Fábrica Ibérica de Altavoces (FAIBAL), situada a Vacarisses (Vallès Occidental) i proveïdora d’Audi, Nissan o Renault, denuncia que els accionistes han presentat concurs de creditors per tancar la planta i acomiadar els 107 treballadors i treballadores, després de més de 20 anys d’història i 150 Continua llegint