emte-gironaEMTE Girona en lluita

Font: UGT Girona Els treballadors de l’empresa EMTE Girona estan de vaga per protestar per les continues rebaixes salaris que han anat precedides de diversos EROS i modificacions substancials de les seves condicions de treball.  La plantilla, d’uns 130 treballadors, secunda en la seva totalitat l’aturada amb excepció dels serveis mínims dictats per la Generalitat que són totalment abusius (un Continua llegint

Imatge de wikimedia, autor Javierito92Els bombers de la Generalitat no tenen cap protocol per actuar en front d’una sospita de contaminació per Ebola

Els bombers, en front de la sospita en una actuació de possible contaminació d’Ebola no disposen de cap protocol, tenint que fer front a la mateixa, amb els mateixos equips de que disposen, per tot tipus d’actuació, l’equip de protecció individual (EPI) de foc. El cos de bombers de la Generalitat ja s’ha trobat davant de situacions amb risc sense Continua llegint

jornada-30-octUGT organitza una jornada sobre la formació professional dual que necessitem a Catalunya

Des de la UGT de Catalunya organitzem aquesta jornada que té  l’objectiu de conèixer com s’estan fent les primeres experiències a Catalunya i reflexionar com, amb un teixit empresarial i amb una àmplia diversitat de situacions, a nivell sectorial i territorial, podem assolir una FP dual amb condicions de qualitat i amb una oferta suficient de places. Dijous 30 d’octubre, a Continua llegint

CGIL-lavoroLa UGT de Catalunya dóna suport als sindicats italians en la seva lluita contra l’eliminació de la clàusula de readmissió en cas d’acomiadament injust

Des de la UGT de Catalunya donem suport als sindicats italians en la seva lluita contra l’eliminació de la clàusula de l’Estatut dels Treballadors d’Itàlia que preveu la readmissió en cas d’acomiadament injust. La regressió de drets laborals que es dona a tot Europa i s’ha reflexat en les dues darreres reformes laborals a Espanya, també té la seva expressió Continua llegint

fracking-diagramUGT organitza el debat “La tècnica del fracking: necessitat energètica social o interès privat?”

La UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 21 d’octubre, un debat sobre la tècnica del fracking, sota el títol “El fracking: necessitat energètica social o interès privat?”. L’acte s’iniciarà a les 10 hores amb una presentació a càrrec de David Papiol, secretari de Moviments Socials i Igualtat de la UGT de Catalunya. Seguidament, tindrà lloc la taula de debat, amb la participació de: Continua llegint