Font: Wikimedia, de l'autor JudesbaPrincipi d’acord per evitar l’acomiadament dels tres treballadors amb discapacitat i els seus monitors a Badalona

Desconvocada la concentració prevista per aquesta tarda La pressió exercida per la UGT de Catalunya ha forçat que l’Ajuntament de Badalona i la direcció d’Urbacet (Centre Especial de Treball) hagin arribat aquest matí a un principi d’acord per evitar que el grup de 5 treballadors -3 treballadors amb discapacitat i els seus monitors- es quedin sense feina. La UGT de Continua llegint

canalugt-xaviercasasEls sindicats han aconseguit que els empleats públics cobrin els primers 44 dies de la paga de 2012 al mes de març

La UGT de Catalunya valora positivament que el Govern de la Generalitat de Catalunya finalment hagi posat data per a la devolució de la part meritada de la paga extra del 2012. A la reunió de la Mesa General de la Funció Pública d’aquest matí els sindicats han reclamat el cobrament de la paga el més aviat possible i s’ha Continua llegint

Font: Wikimedia, de l'autor JudesbaL’Ajuntament de Badalona es desentén de la subrogació de tres treballadors amb discapacitat i els seus monitors

Demà, dimarts 27 de gener, concentració durant el Ple Municipal (17:30 h) La UGT de Catalunya ha convocat per a demà, dimarts 27 de gener, una concentració dels treballadors i treballadores d’Urbacet-Badalona (Centre Especial de Treball) davant les portes de l’Ajuntament, coincidint amb el Ple Municipal que se celebrarà a partir de les 17:30 hores, per denunciar la no subrogació Continua llegint

GeneralitatEl Govern retorna la part de la paga extra dels treballadors de la Generalitat gràcies a les sentències guanyades per la UGT de Catalunya

La UGT de Catalunya es mostra satisfeta per aconseguir, gràcies a les sentències presentades i guanyades, que el Govern anunciï que es retornaran a tots els treballadors públics la part meritada de la paga de Nadal de l’any 2012. Tot i haver aconseguit part de la paga extra el nostre sindicat continuarà lluitant per la devolució de la part restant Continua llegint