FCCLa UGT de Catalunya revalida la majoria sindical al Parc Central del FCC

La UGT de Catalunya ha revalidat la majoria absoluta en les eleccions sindicals celebrades avui al Parc central del FCC ( neteja viaria). Amb un Comitè d’Empresa format per 21 delegats sindical la UGT de Catalunya ha aconseguit 14 delegats, CGT 5 i CCOO 2. D’un total de 990 treballadors i treballadores  s’ha donat un 93,3% de participació.

arenys-de-muntUna sentència reconeix el dret de la UGT a participar en les meses de negociació de l’Ajuntament d’Arenys de Munt

El Jutjat Contenciós Administratiu núm. 12 de Barcelona, en sentència de 18 de març, ha donat la raó a la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya en el recurs interposat contra l’Ajuntament d’Arenys de Munt (Maresme) i el sindicat CATAC. El nostre sindicat va presentar un recurs contenciós administratiu contra la resolució de l’Alcaldia d’Arenys de Munt Continua llegint

Hospital-de-BellvitgeLa UGT de Catalunya, força sindical més votada als hospitals de Vall Hebron, Bellvitge i Can Ruti

El nostre sindicat manté els 64 delegats i delegades que representen els treballadors i treballadores en la Mesa Sectorial de l’ICS La UGT de Catalunya mantindrà per quatre anys més la seva representació en la Mesa Sectorial de l’Institut Català de la Salut (ICS). En les eleccions sindicals celebrades dimarts i dimecres, el nostre sindicat ha obtingut un total de Continua llegint

restauraciócolectiva-300x160Signat l’acord per l’estabilitat en l’àmbit de la negociació col·lectiva al sector de restauració col·lectiva

Font: SMC UGT Avui ha tingut lloc a Madrid una reunió de Negociació del Conveni Col·lectiu Estatal de Restauració Col·lectiva. S’ha signat per part de la Mesa Negociadora “L’Acord per a l’estabilitat de l’àmbit de la Negociació Col·lectiva de les Relacions Laborals a la Restauració Col·lectiva Estatal” L’acord estava pendent de signatura des de la constitució de la mesa de negociació al desembre de Continua llegint

Font: Panoramio, usuari JT Curses, llicència de Creative CommonsLa UGT guanya les eleccions a l’ajuntament de Mollet

La UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals celebrades a l’Ajuntament de Mollet. Amb aquests resultats ja és el segon cop que la UGT de Catalunya aconsegueix ser el primer sindicat.  Amb una plantilla de 331 treballadors i treballadores i una participació del 83%, la UGT de Catalunya ha aconseguit 6 delegats sindicals, CCOO 5 i PLUS 2.