LOGO_BLANCOVaga dilluns a les botigues Blanco per l’ERO i les modificacions de condicions de treball plantejades per l’empresa

La UGT i CCOO han convocat el proper dilluns, 20 d’abril, una vaga de 24 hores a les botigues de moda Blanco com a protesta per l’expedient de regulació d’ocupació presentat per la direcció per acomiadar 332 treballadors i treballadores. A Catalunya suposaria el tancament de la botiga del Portal de l’Àngel de Barcelona i l’acomiadament de 7 treballadors i Continua llegint

correosMobilitzacions a Correus pel bloqueig del conveni i la retallada de llocs de treball

Els sindicats UGT, CCOO, CSIF i Sindicato Libre (que representen més del 80% de la representació sindical a Correus) han convocat tres jornades de vaga i tres d’aturades parcials entre el 30 d’abril i el 22 de maig a tot l’Estat, com a protesta per la negociació del conveni col·lectiu i acord general, bloquejat des fa un any i mig, Continua llegint

TTIP-18ALa UGT de Catalunya crida a la participació en la manifestació de demà a Barcelona contra el TTIP

A les 17 hores, des de la seu de la Comissió Europea fins a la Plaça de Sant Jaume La UGT de Catalunya fa una crida a la participació en la manifestació unitària de demà dissabte, 18 d’abril, a Barcelona contra el Tractat d’Associació Transatlàntica de Comerç i Inversió (TTIP). Sota el lema “Les persones i el planeta abans que Continua llegint

primer-maig-bPrimer de Maig del 2015, 125 aniversari, manifestacions i materials

Aquest Primer de Maig és el 125 aniversari de la cel·lebració del primer Primer de Maig a Catalunya i a Barcelona . Fa 125 d’anys es va cel·lebrar un míting al teatre Tívoli, seguit d’una manifestació de treballadors des de la Rambla de Barcelona fins arribar al Passeig de Colom, on es van concentrar més de 25.000 persones. També aquest Continua llegint

telefonicaLa UGT guanya les eleccions sindicals a Telefónica a Catalunya i a l’estat

La UGT ha guanyat les eleccions sindicals celebrades ahir a Telefónica, tant a nivell català com estatal. A Catalunya, el nostre sindicat ha aconseguit 17 dels 56 delegats a escollir: 2011 2015 Total 62 56 UGT 17 17 AST/Co.bas 12 13 CCOO 12 10 STC 14 5 USOC 0 5 CGT 5 4 EC 2 2 A l’Estat, hem aconseguit Continua llegint