isma-i-daniLa UGT de Catalunya celebra l’absolució de l’Isma i el Dani

La UGT de Catalunya celebra l’absolució dels dos estudiants, Isma i Dani, encausats per participar en la vaga general del 29M del 2012 i a qui se’ls hi demanava gairebé nou anys de presó. L’Isma i el Dani van participar a un piquet informatiu durant el matí de la vaga general del 29 de març del 2012. Un cop acabat, Continua llegint

cursa-treball-dignePresentació II Cursa Solidària pel Treball Digne

Demà presentarem en roda de premsa la segona edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne, organitzada per la UGT de Catalunya amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parets del Vallès i l’Hospital Sant Joan de Déu. En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne -convocada per la Confederació Sindical Internacional cada 7 d’octubre- la UGT de Catalunya Continua llegint

CatalunyaCaixaDemà, concentració de la plantilla de Catalunya Caixa contra l’acomiadament de 2.000 treballadors i treballadores

La representació laboral de Catalunya Caixa convoca tots els empleats i les empleades a una concentració  demà dimarts 7 per dir no a les pretensions del BBVA d’acomiadar 2.000 treballadors i treballadores. Els treballadors i les treballadores no volen aquesta reestructuració, que suposarà 2.000 acomiadaments més, que se sumarien als 5.000 que s’han produït al llarg dels darrers cinc anys. Continua llegint

CSIR5-644x320Assemblea general CSIR Piremed – 7 i 8 de juliol

Els dies 7 i 8 de juliol de 2015 es celebra a Portbou l’Assemblea General de la CSIR Piremed. Aquesta entitat engloba organitzacions sindicals d’Andorra França i Catalunya, i treballa per la millora de les condicions de vida dels treballadors i la promoció del diàleg social a banda i banda de la frontera. La Sra. Dolors Bassa, Secretaria General de Continua llegint

portaventuraDemà, jornada de vaga a PortAventura en defensa d’unes condicions laborals dignes

La UGT ha convocat demà dissabte, 4 de juliol, una jornada de vaga a Port Aventura per donar a conèixer la precarització de les condicions laborals dels treballadors i les trebalaldores del parc temàtic. La plantilla defensa que perquè Port Aventura segueixi sent un parc temàtic líder es servei, qualitat i seguretat és fonamental l’aposta per un personal qualificat i Continua llegint