lazo-negroLa UGT de Catalunya expressa el seu condol per l’agressió mortal d’aquest matí a l’Institut Joan Fuster de Barcelona

Les seus del nostre sindicat a tot Catalunya se sumaran a les concentracions convocades demà a les 12 hores Davant els fets terribles que s’han esdevingut avui a l’Institut Joan Fuster de Barcelona i que han costat la vida a un company, la Federació d’Ensenyament (FETE) i la UGT de Catalunya volem transmetre el nostre condol a familiars i amics Continua llegint

aulaLa UGT i CCOO denuncien el bloqueig del conveni d’acció social

Les patronals del sector social proposen precaritzar encara més les condicions de treball La UGT i CCOO de Catalunya denuncien que, després de més de dos anys de negociació del Conveni Col·lectiu d’Acció Social (centres residencials d’acció educativa), la postura de les patronals continua sent restrictiva en un moment en què el sector social veu incrementada la seva dotació pressupostària, Continua llegint

inmigrantes_naufragio_UGT_mediterraneoUGT insiste en la necesidad de definir una política de inmigración europea justa, humanitaria y solidaria

Font: UGT Confederal La Unión General de Trabajadores subraya que la inmigración irregular no es un problema de políticas nacionales sino un problema de Europa y, como tal, debería ser una prioridad absoluta para la Unión Europea. El sindicato advierte de que la inmigración irregular se sigue tratando como un fenómeno puntual y desde un enfoque a corto plazo, e Continua llegint

LGTBEstand del Grup LGTB de la UGT de Catalunya amb motiu de la Diada de Sant Jordi

El proper dijous, 23 d’abril, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi, els companys i companyes del Grup LGTB de la UGT de Catalunya muntaran un estand a les Rambles de Barcelona, a les fileres centrals davant de la seu del sindicat de la Rambla Santa Mònica número 10, on podreu trobar diferents detalls relacionats amb Continua llegint

logo-gas-naturalLa UGT es manté com a segona força sindical de Gas Natural Fenosa a Catalunya

Dijous es van celebrar eleccions sindicals a Gas Natural Fenosa i la UGT de Catalunya ha mantingut la seva representació tot i l’augment de noves forces sindicals. Així, el nostre sindicat es manté com a segona força a l’empresa: 2011 2015 CCOO 32 33 UGT de Catalunya 15 16 SIE 5 14 USOC 4 10 CGT 7 6 La plantilla Continua llegint