tractorLa UGT de Catalunya dóna suport a la marxa pagesa en defensa de la dignitat del camp català

Demà, roda de premsa de presentació al Col·legi de Periodistes de Catalunya Demà dimarts, 24 de gener, a les 11:30 h, tindrà lloc una roda de premsa al Col·legi de Periodistes de Catalunya per presentar la Marxa Pagesa organitzada per la Unió de Pagesos en defensa de la dignitat de la pagesia. Aquesta Marxa amb tractors sortirà el dijous 26 Continua llegint

sanitat-portLa UGT creu que la sanitat catalana no es mereix un conseller que culpabilitza els seus professionals del col·lapse d’urgències

Si hi ha pacients als passadissos d’urgències és per la manca de recursos humans, no per decisió del personal d’infermeria Davant les declaracions del conseller Toni Comin, que sostenia ahir en una entrevista a El Periódico  que “la permanència dels malalts al passadís respon a la decisió de la infermera, que vol tenir el pacient a la vista”, des de Continua llegint

logo-gencat-dgaiaConcentració per exigir que la DGAIA es replantegi la creació d’un macrocentre de menors tutelats a Girona

Els treballadors i les treballadores de la Llar Infantil Nostra Senyora de la Misericòrdia denuncien que tenir dues unitats per atendre més de 50 infants de diversa conflictivitat no és la mesura més adequada per als infants tutelats per la Generalitat Les darreres notícies publicades per la Direcció General d’Atenció a la Infància preveuen la creació de petites unitats convivencials, Continua llegint

agentsruralsConvoquem a les 12h cinc minuts de silenci a les nostres seus per l’assassinat de dos agents rurals

La UGT de Catalunya ha convocat aquest dilluns, 23 de gener, a les 12 hores cinc minuts de silenci a la porta de totes les seves seus amb motiu de l’assassinat ahir a Aspa (Lleida) de dos agents rurals en un control rutinari de cacera. Des del sindicat traslladem el nostre condol a les famílies, mostrem tot el nostre suport als companys Continua llegint

agentsruralsLa UGT de Catalunya lamenta l’assassinat de dos agents rurals a Lleida

El nostre sindicat considera que s’han de replantejar els protocols d’actuació i seguretat en el gran ventall de tasques que realitza aquest col·lectiu La UGT de Catalunya vol traslladar el seu condol a les famílies dels dos agents rurals que ahir van ser assassinats en un control rutinari de cacera a la població lleidatana d’Aspa. Alhora volem mostrar tot el Continua llegint