euro-per-recepta.pngNomés aconseguirem una recuperació econòmica sostenible amb millores salarials, ocupació i redistribució de rendes

El SMI ha desituar-se al voltant dels estàndards que dicta la Carta Social Europea, que situa el salari mínim en un 60% de la mitjana salarial; és a dir, els 1.000 euros mensuals Segons les dades publicades avui per l’INE, la variació de preus durant el mes de gener torna a ser negativa. A Espanya es situa en un -1,9% i a Catalunya en Continua llegint

La UGT de Catalunya considera que es tracta d’una deslocalització injustificada Avui la direcció de Bacardi España ha comunicat al comitè d’empresa la intenció de tancar les instal·lacions productives i d’embotellament del seu centre de Mollet (Vallès Oriental) i traslladar la producció a Itàlia. El comitè d’empresa vol expressar la seva disconformitat amb la decisió, ja que la planta sempre Continua llegint

TMB_metroEs manté la convocatòria de vaga dels treballadors de Metro de Barcelona durant el Mobile World Congress

La reunió de mediació d’avui pel bloqueig del conveni ha finalitzat sense acord i la direcció no es vol tornar a reunir fins dimarts La reunió de mediació d’avui entre el comitè i la direcció de Metro de Barcelona ha tornat a finalitzar sense acord, ja que l’empresa ha presentat una oferta molt allunyada de la plataforma de conveni col·lectiu Continua llegint

number-15-bus-transport-system-barcelonaLa UGT de Catalunya arriba a un preacord amb la direcció de TMB autobusos

En els propers dies es ratificarà en un referèndum amb els treballadors i les treballadores La direcció de TMB Autobusos i la UGT de Catalunya han arribat a un preacord que serà ratificat els propers dies en referèndum per la seva plantilla. Des del nostre sindicat s’ha pres la decisió de signar aquest preacord perquè comporta una estabilitat laboral, manteniment Continua llegint

abantiaEls treballadors d’Abantia faran vaga dimarts per exigir el manteniment de la plantilla

El Comitè exigeix conèixer el pla de reducció de plantilla presentat pel possible comprador i el pagament de les nòmines endarrerides Els treballadors i les treballadores del grup d’enginyeria aplicada Abantia, amb seu a Sant Boi de Llobregat, faran vaga el proper dimarts, 16 de febrer, després que la companyia hagi presentat un concurs de creditors. El Comitè exigeix conèixer Continua llegint