nicolau-casusPresentació del llibre “Nicolau Casaus, ugetista i culer”

La UGT de Catalunya i el FC Barcelona organitzen el proper divendres, 17 d’abril, a les 12 hores, l’acte de presentació del llibre “Nicolau Casaus, ugetista i culer”, del periodista Jordi García-Soler. L’acte tindrà lloc a la Sala Auditori 1899 (c. Arístides Mayol, s/n, accés 14 i 15 del FC Barcelona) i comptarà amb les intervencions del secretari general de Continua llegint

Us fem arribar adjunt el Manifest sobre el posicionament del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona (del qual AMIC-UGT de Catalunya forma part) per la no instrumentalització de la immigració a les properes eleccions municipals. Informar-vos que s’ha fet arribar aquest document a les diferents forces polítiques que actualmente están representades en el consistori de Barcelona i, també, es farà arribar a Continua llegint

Font de la imatge: El Diari del TreballAquest dissabte manifestació d’INDOX a Tàrrega

A la manifestació assistirà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez Demà dissabte, 28 de març,està convocada una manifestació dels treballadors i les treballadores d’Indox on hi assistirà Josep Maria Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya. La manifestació també comptarà amb la secretària general de la UGT-Terres de Lleida, Núria Solé, i amb altres Continua llegint

ley_morzada_seguridad_ciudadana_UGTEl Gobierno consuma la regresión de las libertades democráticas en nuestro país

Font: UGT Confederal UGT valora negativamente la Ley de Seguridad Ciudadana y la reforma del Código Penal que se han aprobado en el día de hoy en el Congreso de los Diputados con el único respaldo de los votos del Grupo Parlamentario Popular. Para el sindicato, estas normas, a pesar de incluir enmiendas positivas tramitadas desde el Senado (como es Continua llegint

FCCLa UGT de Catalunya revalida la majoria sindical al Parc Central del FCC

La UGT de Catalunya ha revalidat la majoria absoluta en les eleccions sindicals celebrades avui al Parc central del FCC ( neteja viaria). Amb un Comitè d’Empresa format per 21 delegats sindical la UGT de Catalunya ha aconseguit 14 delegats, CGT 5 i CCOO 2. D’un total de 990 treballadors i treballadores  s’ha donat un 93,3% de participació.