rodaliesLa UGT de Catalunya considera inacceptable que els treballadors siguin hostatges de la manca d’inversions a Rodalies

La UGT de Catalunya considera indignant que el dret a la mobilitat de milers de treballadors i treballadores del nostre país que utilitzen el tren sigui una loteria i es vegi afectat un dia i un altre com a conseqüència de la deixadesa de l’Administració. El caos d’avui a Rodalies, que ha afectat tota la xarxa i de retruc també Continua llegint

Cloud-1Vocabulari per la igualtat

Font: Català UGT Fins al pròxim 8 de març, Dia de les Dones Treballadores, el butlletí setmanal Les Notícies digital, adreçat a tots els afiliats i afiliades de la UGT de Catalunya, difon el ‘Vocabulari per a la igualtat’. Es tracta d’una tria de termes i definicions sobre conceptes relacionats amb la igualtat entre homes i dones en l’àmbit laboral. Continua llegint

xasi-logoLa UGT edita una guia sobre la reducció de jornada per lactància

Aquest permís consisteix en el dret a una hora d’absència de la feina per a la lactància. És un permís retribuït i es pot exercir de diverses formes. És important revisar què diu el teu conveni col·lectiu al respecte, ja que alguns dels elements per gaudir-ne en depenen directament.

rodaliesEls treballadors de Rodalies es concentren contra l’agressió contra un interventor

Us informem que s’ha convocat a les 13 hores al vestíbul de l’Estació de Sants de Barcelona una concentració de rebuig a l’agressió que va patir dilluns un interventor de Rodalies Catalunya. El comitè d’empresa i la plantilla volen denunciar amb aquest acte el degoteig constant d’agressions que està patint aquest col·lectiu i la manca de seguretat a Rodalies, tant Continua llegint

cartell-tgn-maniCCOO i UGT organitzen un acte públic a Tarragona en defensa dels 300 sindicalistes processats per exercir el dret de vaga

CCOO i la UGT de les Comarques de Tarragona organitzem aquest dilluns, dia 8 de febrer, un acte públic en defensa dels 300 sindicalistes processats per exercir el dret de vaga. L’acte començarà a les 18.00 h, un quart d’hora abans, a les 17.45 h, Jaume Pros, secretari general de CCOO de Tarragona, i Joan Llort, secretari general de la Continua llegint