online-formationCalendari de cursos de formació sindical de setembre

Podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical que es realitzaran el mes de setembre a tot el territori. Calendari de Formació Sindical de setembre del 2017 Formació Sindical de la UGT de Catalunya, Nota: Aquests cursos són per a delegats Rambla del  Raval, 29-35 1ra planta  / Plaça Vázquez Montalban ,6 08001  Barcelona Tel 93 268 78 36 – Fax 93.319.75.94 a/e: Continua llegint

bombersExigim la retirada immediata dels equips de respiració autònom que actualment utilitzen els Bombers de la Generalitat

Els representants dels treballadors i delegats de prevenció i membres del Comitè de Salut i Seguretat Laboral dels bombers de la Generalitat de la UGT, CATAT, CSIF i COS han remès al conseller d’Interior, Joaquim Forn, un manifest on alerten del risc laboral greu imminent que afecta la totalitat de col·lectiu de bombers de guàrdia cada dia a tot Catalunya Continua llegint

aeroport-del-pratLa manca de personal de seguretat privada a l’Aeroport del Prat provoca llargues cues

La UGT de Catalunya i la representació del sindicat en el comitè de l’empresa de seguretat privada Eulen se suma a les reivindicacions de la plantilla de l’empresa a l’Aeroport de Barcelona – El Prat arran la manca dels treballadors i les treballadores de seguretat privada de l’aeroport.

aeroport-reusAENA esquiva les directrius de la Generalitat en matèria de protecció civil a l’Aeroport de Reus

Els centres públics, com ara hospitals, escoles, instituts, aeroports, etc. estan obligats a tenir un pla d’autoprotecció, que reculli tots els accidents que es poden produir, el personal afectat i quines accions s’han de dur a terme en funció del tipus d’emergència.

OficinaSignat el conveni col·lectiu d’oficines i despatxos per als anys 2017 i 2018

Després de gairebé dos anys de negociació, la UGT de Catalunya i CCOO van signar ahir el Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos per als anys 2017 i 2018, conveni que uns 250.000 treballadors i treballadores d’arreu de Catalunya.