radiotaxi033Vaga de les teleoperadores de Ràdio Taxi 033 pels retards i l’impagament de les nòmines

Ahir dijous es va celebrar al Tribunal Laboral de Catalunya l’acte de conciliació entre l’empresa Ràdio Taxi Verd (també coneguda com a Ràdio Taxi 033) i les delegades de personal de la UGT de Catalunya per la vaga convocada a partir del proper dilluns. La vaga està motivada pels retards i impagaments de nòmines que pateixen els treballadors i les treballadores Continua llegint

gosetLa UGT demana al Síndic de Greuges que actuï en defensa dels dret a la igualtat i no discriminació del col·lectiu de veterinaris de la Generalitat

El nostre sindicat considera que la decisió unilateral presa per l’Administració comporta una modificació substancial de les condicions de treball del col·lectiu La UGT de Catalunya ha presentat un escrit adreçat al Síndic de Greuges de Catalunya en defensar el dret a la igualtat i no discriminació del col·lectiu de veterinaris del Departament de Salut, i demanar que es garanteixi Continua llegint

cartell 29maig2016_finalUn ampli ventall de més de 50 entitats del país convoquen diumenge la manifestació #elsdretsnosesuspenen

Aquest diumenge, a les 12 hores, a la Plaça Urquinaona Més d’una cinquantena d’entitats socials de tot tipus (sindicals, veïnals, culturals, juvenils, sobiranistes…) i partits polítics s’han adherit a la manifestació convocada aquest diumenge, 29 de maig, a Barcelona sota el lema ‘Els drets no se suspenen:  treball digne, drets socials i democràcia real’. La manifestació sortirà a les 12 Continua llegint

monumentsPer una retirada definitiva de tots dels símbols i monuments franquistes dels espais públics de Catalunya

El Parlament de Catalunya en nombroses resolucions ha fet una clara condemna del franquisme i va dictar la llei del Memorial Democràtic per tal d’establir polítiques de memòria tal com recull l’Estatut. Catalunya, les institucions catalanes, la nostra llengua i cultura van ser víctimes de la dictadura, van ser anorreades i amb elles els més elementals drets democràtics van ser Continua llegint

banner-avalot-futbolLa UGT de Catalunya i l’AVALOT organitzen el torneig de futbol “Marca un gol contra la LGTBIFòbia”

Aquest dissabte, 28 de maig,  amb motiu de la celebració del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia (17 de maig), la UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitzen el torneig “Marca un gol contra la LGTBIfòbia” amb les entitats col·laboradores Les panteres grogues i la Plataforma de futbol vs homofòbia europea. A banda de jugar Continua llegint