assemblea-netejaCLECE, EULEN, FCC, INGESAN, SAMSIC i VALORIZA no compleixen els acords pactats al conveni del sector de la neteja

Divendres, 13 de març, concentració a Plaça Sant Jaume, a les 11 hores Algunes empreses del sector de la neteja a Catalunya incompleixen la pujada salarial del 1,8%pactada pel conveni de neteja d’edificis i locals de Catalunya pels 2015. Aquest matí, s’ha dut a terme un assemblea informativa pels delegats explicant la situació que estan patint alguns treballadors i treballadores Continua llegint

renfe_380xLa UGT es manté com a primera força sindical a RENFE i ADIF a Catalunya

La UGT continua sent la primera força sindical a les empreses Renfe i Adif a Catalunya, després de les eleccions sindicals celebrades durant el dia d’ahir. Tot i la important reducció del nombre de delegats sindicals a escollir (de 64 a 54 a Renfe i de 77 a 52 a Adif) pels canvis organitzatius que s’han produït a les empreses, Continua llegint

aulaEscoles lliures per una ciutadania lliure

Des de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya, entenem  que la nova assignatura Religió Catòlica, assignatura compresa en la nova llei LOMCE i de caràcter gairebé obligatori als i les estudiants de primària, és una mostra evident que necessitem avançar cap a un estat laic. No podem permetre que des de l’educació pública es pretengui incidir sobre un Continua llegint

mato_tradicionalUGT-Terres de Lleida aconsegueix tota la representació dels treballadors de la firma “Pastorets. La Segarra”

Us informem que la UGT-Terres de Lleida, a través de la federació FITAG-UGT de Lleida, ha obtingut els 3 delegats sindicals a l’empresa ‘Pastorets. La Segarra’, amb seu a Sant Guim de Freixenet. La FITAG UGT-Terres de Lleida aconsegueix així en les eleccions al comitè d’empresa capgirar la representació dels treballadors aconseguint tots els delegats possibles. Pastorets és una firma Continua llegint

Logo ILP Renda GarantidaLa Comissió Promotora de la ILP per una Renda Garantida de Ciutadania denuncia obstruccionisme a la tramitació parlamentaria

Oferirà una roda de premsa demà a les 12h davant del Parlament La Comissió Promotora de la ILP per una Renda Garantida de Ciutadania oferirà una roda de premsa demà dimecres, 4 de març, a les 12 hores davant de l’entrada principal del Parlament de Catalunya. La comissió presentarà una carta pública que denuncia obstruccionisme a la tramitació parlamentària de Continua llegint