primer-maig-bJosep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego presenten les mobilitzacions del Primer de Maig

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, presentaran demà en roda de premsa les mobilitzacions del Primer de Maig, enguany sota el lema ‘Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social’. La roda de premsa tindrà lloc a les 11 hores a la Continua llegint

28 abril28 d’abril – Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball, concentració davant de la patronal Foment del Treball

Prèviament, organitzem una matinal sobre la nova llei de mútues Demà dimarts, 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball, la UGT de Catalunya participa en els actes que es realitzen a tot l’Estat per continuar reivindicant la necessitat de prevenir els riscos laborals i recordar totes aquelles persones que van perdre la vida al seu Continua llegint

online-formationCalendari de cursos de formació sindical de maig

Podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical que es realitzaran el proper mes de maig a tot el territori. Cursos formacio sindical Maig 2015 Formació Sindical de la UGT de Catalunya, Nota: Aquests cursos són per a delegats Rambla del  Raval, 29-35 1ra planta  / Plaça Vázquez Montalban ,6 08001  Barcelona Tel 93 268 78 36 – Fax 93.319.75.94 a/e: fsindical@catalunya.ugt.org BARCELONA Continua llegint

artes-graficasEl dia 29 d’abril, assemblea sobre la negociació del conveni d’Arts Gràfiques

El passat 14 d’abril va tenir lloc l’última reunió de la mesa de negociació del conveni d’Arts Gràfiques a la seu del SIMA (Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge). Us informem que ens vam aixecar de la mesa de negociació amb un acta de NO ACORD i s’ha convocat una propera reunió sense la tutela del SIMA per al proper Continua llegint

20150424_101403Document de propostes de la declaració del Vallès Occidental “Cap a la segona reindustrialització”

El 30 d’abril de 2014 se signà a la Universitat Autònoma de Barcelona la Declaració del Vallès Occidental “Cap a la segona reindustrialització”, en un consens  amplíssim de tot el territori: UAB, UPC, UIC, l’ESDI, Cambra de Comerç de Terrassa, Cambra de Comerç Sabadell, CIESC, PIMEC, UGT, CCOO, els vint-i-tres alcaldes i alcaldesses del Vallès Occidental i el Col·legi d’Enginyers Continua llegint