Instem la Inspecció de Treball que investigui la mort d’un repartidor de Glovo i reclami a la plataforma digital les responsabilitats corresponents

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort d’un repartidor de bicicleta d’una plataforma digital que va ser atropellat per un camió de les escombraries a Barcelona.

Comunicat UGT-Bombers davant la signatura de l’Acord de condicions laborals dels bombers de la Generalitat 2019-2020

La UGT-Bombers considera que fer coincidir de forma forçada la signatura de l’Acord de condicions laborals dels bombers de la Generalitat 2019-2022 amb l’últim dia de campanya electoral és un acte d’oportunisme polític, i de propaganda electoral, i una manca de respecte fer servir, una vegada més, aquest col·lectiu per interessos partidistes.

La FeSMC-UGT de Catalunya reclama un conveni digne i just pel sector d’òptiques de Barcelona

La FeSMC – UGT de Catalunya alerta que la patronal AECO pretén retallar els drets dels treballadors i treballadores del sector d’òptiques en les propostes que ha presentat en les diferents reunions per la negociació del Conveni d’Òptiques de Barcelona.