Continental deixa en un futur incert 760 llocs de treball a la planta de Rubí

Als 15.200 llocs de treball destruïts en el darrer any al sector de la indústria a Catalunya, a partir d’avui cal sumar el futur incert dels 760 treballadors i treballadores de la planta de Continental a Rubí després que la direcció de la multinacional alemanya hagi plantejat un procés de “reindustrialització”. Des de la UGT FICA Catalunya tornem a exigir Continua llegint

27N: concentracions contra l’acomiadament per emmalaltir

Derogar les reformes laborals és una necessitat, però posar fi a l’article 52.d és urgent. El proper dimecres, 27 de novembre, UGT i CCOO convocarem concentracions davant el Congrés dels Diputats a Madrid i davant les delegacions del Govern de la resta de comunitats per reclamar als partits polítics i als seus grups

Manifest de la mesa unitària en defensa del sector social i d’atenció a les persones

Sindicats, patronals, tercer sector i col·legis professionals de l’àmbit social hem impulsat la creació de la Mesa unitària en defensa del sector social per demanar interlocució política amb urgència per revertir de forma immediata la situació