CSIR5La UGT de Catalunya participarà demà a l’assemblea del CSIR PIRIMED, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans

Hi participaran 200 delegats i delegades a banda i banda de la frontera Demà dijous, 23 de febrer, més de 200 delegats i delegades es reuniran en l’assemblea sindical transfronterera organitzada pel Consell Sindical Interregional Pireneus Mediterrània (CSIR PIRIMED), integrat per sindicats francesos, andorrans i catalans. El fil conductor de la trobada són els reptes de l’Europa social i d’una Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya l’assassinat masclista d’avui a Santa Perpètua de Mogoda

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest matí a Súria (Barcelona), en què una dona ha estat assassinada presumptament per la seva parella. Des del nostre sindicat condemnem la tràgica mort i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de la víctima. La violència de gènere és una xacra social que Continua llegint

hosteleriaEls treballadors i les treballadores d’hostaleria i restauració es concentraran dilluns contra l’explotació laboral a les portes del Mobile World Congress

Repartiment d’octavetes per informar els professionals que visiten el saló de les condicions laborals que pateixen els professionals que s’encarreguen de la seva estada a la nostra ciutat La UGT de Catalunya ha convocat els treballadors i les treballadores dels sectors de l’hostaleria, la restauració i el turisme a una concentració el proper dilluns, 27 de febrer, a les 8:45 Continua llegint

23F1La UGT i CCOO de Catalunya conovoquen demà una assemblea de delegats a Barcelona per exigir ocupació, salaris i pensions dignes

En el marc del calendari de mobilitzacions a nivell estatal, també s’han convocat concentracions a Lleida, Tarragona, Vic, Girona i Tortosa La UGT i CCOO convoquem aquestes setmanes mobilitzacions a nivell de tot l’Estat per exigir ocupació, salaris i pensions dignes, en un moment, a més, de fort increment dels preus dels subministraments bàsics com l’electricitat i el gas, el Continua llegint