La UGT de Catalunya exigeix a la Generalitat que desbloquegi el pagament de les pagues extres als empleats públics

La UGT reafirma l’objectiu de calendaritzar el retorn de les pagues extres als treballadors i treballadores de la Generalitat. El Govern de Catalunya no necessita demanar permís ni sotmetre’s al Govern de l’Estat.

CANVI DE LLOC: Homenatge als ugetistes morts a la Batalla de l’Ebre

La UGT de Catalunya retrà homenatge als seus afiliats morts a la batalla de l’Ebre amb un acte aquest dissabte, 20 d’octubre, a les 12.00 hores, a l’Ajuntament del Pinell de Brai. Les circumstàncies metereològiques ens han obligat a modificar la previsió inicial de celebrar aquest acte al Monument a la Pau, situat a la cota 705 del Pinell de Continua llegint

Riuades i desplaçaments

Les precipitacions dels darrers dies han deixat zones completament inundades i inaccessibles a vehicles i vianants. Carreteres i camins inundats, arbres abatuts per les tempestes, restes de fulles, branques i objectes a zones de pas a conseqüència de la força de l’aigua caiguda… un panorama poc adient per desplaçar-nos i poc prudent per treballar conduint.