Legislem la seguretat dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

Ahir al vespre es va apunyalar a un guàrdia de seguretat a l’estació de Ferrocarrils a Igualada. Condemnem l’agressió soferta, pel vigilant a Igualada lamentant-nos que s’estigui convertint en quelcom habitual, donant gràcies a que aquesta vegada després dels fets, es trobi en bon estat de salut, dins del que podria haver estat.

Comunicat sobre l’accident dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya a Sant Boi

Després del greu succés del dilluns 16 de maig a Sant Boi, l’accident que va provocar la mort del maquinista Albert Martínez, s’ha volgut respectar el dol de familiars, amics i companys per permetre el seu comiat ahir

La UGT de Catalunya denuncia l’increment d’accidents mortals a la feina durant aquest any

Només durant el mes de maig, han perdut la vida a la feina 9 persones i des d’inicis del 2022 portem la suma de 31 treballadors i treballadores mortes.

La UGT i CCOO duen a terme una acampada a l’edifici principal de Correos a Barcelona sota el lema “Salvem el servei Postal”

Aquesta acampada ha estat com a protesta pel desmantellament del Servei Públic Postal i de l’operador públic, així com a conscienciació ciutadana davant l’alarmant deteriorament i pèrdua de qualitat del servei.

La UGT Serveis Públics signa l’acord del conveni pel sector del transport sanitari de Catalunya

L’any 2020, el 9 d’octubre, es va convocar la vaga indefinida de transport sanitari de Catalunya per part dels sindicats que conformem la taula negociadora del conveni col·lectiu (UGT de Catalunya, USOC, SINDI.CAT I CCOO)