El TSJC estima parcialment el recurs presentat per la UGT i declara nuls alguns articles del Decret de plantilles

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha declarat nuls els articles del Decret 39/2014 de Plantilles que preveien la possibilitat de remoure del seu lloc de treball docent el professorat que tingués una “avaluació negativa de l’acompliment del lloc de treball,

Signat el Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos 2019-2021

Després de gairebé un any de negociacions, els sindicats UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya i les patronals Foment del Treball i PIMEC hem signat aquest matí el Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos per als anys 2019-2021, que fixa les condicions laborals de 250.000 treballadors i treballadors -un 70% són dones- que treballen en més de 50.000 empreses.

La UGT aposta per avançar el tancament dels establiments comercials a les 21 hores durant tot l’any

Demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions en relació a la proposta de modificació de l’article 36, apartat 2, punt a) que planteja que els establiments comercials no puguin romandre oberts ni portar a terme cap activitat de venda entre les 21.00 h i les 6.00 h durant tot l’any.