El Tribunal Suprem dona la raó a la UGT: les i els riders són falsos autònoms

La resolució del Tribunal Suprem sobre els riders en què assegura que els riders són falsos autònoms dona la raó a la UGT, que fa temps que defensa la relació laboral d’aquests treballadors i treballadores.

La UGT denuncia que la direcció d’autobusos de Barcelona vol prescindir de 100 xofers i reduir el servei del cap de setmana

La secció sindical de la UGT a Transports de Barcelona (TB) exigeix a la direcció de l’empresa que renovi els 100 conductors i conductores que finalitzaran el seu contracte el mes d’octubre.

Dia Global d’Acció pel Clima

Divendres, 25 de setembre, es commemora el Dia Global d’Acció pel Clima. La UGT de Catalunya, malgrat el greu context que tots i totes estem vivint en diversos àmbits, creu que és molt important seguir visualitzant lluites que tenen plena vigència en el dia a dia: la justícia climàtica, el dret a un treball, una vida i un futur dignes.

Recuperació de la protecció social de les treballadores i treballadors afectats per coronavirus

La setmana passada la UGT instava el Govern de l’Estat a elaborar de manera urgent un nou decret que recuperés la protecció laboral per contagi per la Covid-19, perduda per la no convalidació del Reial Decret-llei 27/2020, de 4 d’agost, de mesures financeres de caràcter extraordinari i urgent, aplicables a les entitats locals,