Finalitza sense acord l’ERTO presentat a Comsa

Com a conseqüència de la Covid-19, l’empresa constructora Comsa SAU va anunciar el passat 18 de març un expedient de regulació temporal d’ocupació de tot l’Estat per causes productives, que suposaria la suspensió de més 700 contractes de treball durant els propers 4 mesos, inclús d’aquells llocs de treball que es podrien mantenir segons el Decret Llei 7/2020 i posteriors Continua llegint

Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona

IL·LTRE. COL·LEGI OFICIAL DE GRADUATS SOCIALS DE TARRAGONA Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona En relació al comunicat emès pel Gabinet Jurídic de la UGT mostrant la seva queixa vers la circular enviada pel nostre Col·legi, als seus col·legiats, el passat dia 1 d’abril de 2020, sobre la situació dels treballadors fixes discontinus d’hostaleria, hem de manifestar que el Col·legi de Continua llegint

CTAC-UGT de Catalunya demanarà avui aclariments sobre la incompatibilitat per cobrar els ajuts per compensació de pèrdues al treball autònom

La CTAC-UGT de Catalunya ha estat convocada avui a les 16 hores a una reunió del Consell Català del Treball Autònom on la nostra organització demanarà que s’aclareixi el règim d’incompatibilitats entre la compensació de pèrdues per al treball autònom davant la crisi del Covid-19 i el cobrament de qualsevol ajut, prestació, subsidi, públics o privats.

El Comitè d’Empresa de Cespa-Ferrovial a Sitges dona el seu fons social d’empresa per lluitar contra el Covid-19

Davant de la situació d’emergència sanitària ocasionada pel Covid-19, els treballadors i treballadores de l’empresa Ferrovial de Sitges han sumat tots els seus esforços per fer un donatiu de 4.000 euros, provinents de la seva massa salarial destinada al Fons Social de l’any 2020.