Queixa formal per exigir al Departament d’Interior que no exposi els treballadors i les treballadores de seguretat privada en manifestacions com la de dissabte a l’Estació de Sants

El sindicat sectorial de Seguretat de la Federació de Serveis de Mobilitat i Consum de la UGT de Catalunya ha adreçat una queixa formal al Departament d’Interior en relació a l’operatiu policial que va tenir lloc el passat dissabte, 16 de novembre, a l’Estació de Sants (Barcelona).

La UGT de Catalunya se suma a la campanya ‘Ruta #YoTrabajoPositivo. Sin discriminación por VIH’

Amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, que se celebra l’1 de desembre, la UGT de Catalunya ens hem sumat a la campanya #YoTrabajoPositivo, iniciativa per a la inserció laboral de les persones amb VIH i la no discriminació que ha posat en marxa l’entitat Trabajando en Positivo.

La UGT de Catalunya insta el nou govern a augmentar el salari mínim interprofessional i a derogar les reformes laborals

Segons les dades publicades avui a l’INE, els preus del mes d’octubre van augmentar un 0,3% a Catalunya i un 0,1% a Espanya respecte l’octubre de 2018. Continua l’augment suau i estable dels preus. Quant a la variació mensual dels preus, aquests han augmentat un 0,3% a Catalunya i un 0,1% a Espanya.