S’aprova l’Ingrés Mínim Vital, un pas endavant però poc ambiciós en la lluita contra la pobresa

L’aprovació de l’Ingrés Mínim Vital i la seva posada immediata significarà que es començarà a protegir un col·lectiu que ara mateix està fora de la xarxa de protecció social i que no està rebent cap tipus de cobertura econòmica.

El teletreball abans, durant i després de la Covid-19

La UGT de Catalunya presentem l’informe “El teletreball com a eina i escenari laboral” on fa un estudi de la realitat del passat, present i futur d’aquesta modalitat de feina i n’elabora un decàleg per evitar que s’acabi convertint un nou focus de precarietat.

Les seccions sindicals de la UGT autobusos i metro de Barcelona denuncien amenaces i insults

Les Seccions sindicals de la UGT a Transports Metropolitans de Barcelona (Autobusos i Metro) denuncien la campanya duta a terme mitjançant diverses pintades en diferents punts de la ciutat de Barcelona, amb les quals s’intenta coartar la nostra acció sindical mitjançant amenaces i acusacions totalment falses.

UGT FICA de Catalunya alerta que el tancament de Nissan fa perillar també milers de llocs de treball a empreses que no pertanyen al sector de l’automòbil

Després de mesos de rumors, finalment la direcció de Nissan va anunciar ahir el tancament per a finals de 2020 dels seus centres de treball a Zona Franca, Montcada i Sant Andreu de la Barca. Aquesta decisió suposa la pèrdua de 3.000 llocs de treball directes però més de 20.000 indirectes.

Comunicat conjunt del Govern de la Generalitat, UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya, Foment del Treball i Pimec, davant l’anunci oficial de Nissan de tancament dels seus centres de treball a Catalunya

Davant de l’anunci oficial de l’empresa Nissan Motor confirmant el tancament dels seus centres de treball a Catalunya, afectant a més de 3.000 treballadors de forma directa i 20.000 de forma indirecta, el Govern de la Generalitat i les organitzacions sindicals i empresarials més representatives a Catalunya: