El Comitè d’Empresa de l’Hospital Moisès Broggi denuncia el col·lapse permanent del servei d’urgències

El Comitè d’Empresa de l’Hospital Moisès Broggi fa temps que denuncia a la direcció del centre el col·lapse permanent del servei d’urgències, que ha passat de ser una situació puntual a convertir-se en una pràctica de caràcter habitual i normalitzant una situació inusual.

La Inspecció de Treball dóna la raó a la UGT de Catalunya i multa el MWC

La UGT de Catalunya va denunciar el passat mes de febrer ofertes de feina fraudulentes, discriminatòries i sexistes durant la celebració del Mobile World Congress, després d’analitzar les ofertes de treball que es publicaven en diferents agències de contractació de personal (en aquest enllaç podeu consultar l’Informe).

El Tribunal Laboral de Catalunya dictamina que tots els treballadors de les càmeres de fruita cobrin un mínim de 7,08 euros l’hora

El Cos d’Àrbitres del Tribunal Laboral de Catalunya ha donat aquesta setmana la raó al sindicat UGT-FICA de les Terres de Lleida, després que aquest exigís el mateix salari per tots els treballadors i les treballadores de les càmeres de fruita, independentment de si aquests són fixes o eventuals.

La justícia condemna les patronals sanitàries per vulneració del dret de llibertat sindical

El TSJC ha donat la raó a la UGT en la demanda interposada pel nostre sindicat en tutela de drets fonamentals que es va presentar contra la Unió Catalana d’Hospitals (UCH), el Consorci Associació Patronal Sanitària i Social (CAPSS), l’Associació Catalana d’Entitats de la Salut (ACES), el Sindicat de Metges de Catalunya (SMC) i el Comitè de Vaga.