La UGT i CCOO denuncien una retallada del servei de Correus que deixarà descoberta Catalunya, tant en poblacions grans com en l’àmbit rural

La UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus, denuncien que, a Catalunya, milers de ciutadans i ciutadanes que viuen en l’àmbit rural veuran retallat el servei postal durant els mesos d’estiu.

FeSP-UGT signa el V Conveni Col·lectiu de Catalunya d’Empreses d’Atenció Domiciliària

Després de molt mesos d’intenses negociacions, la  UGT juntament amb CCOO hem arribat a un acord amb tota la part patronal de la mesa negociadora per signar un conveni que millora substancialment les condicions de treball del sector de les treballadores i els treballadors del servei d’atenció domiciliària a Catalunya.

FeSMC-UGT de Catalunya reclama que s’inclogui el personal de neteja dels centres sanitaris en la compensació econòmica anunciada per la Generalitat per al personal sanitari

La crisi sanitària produïda per la pandèmia de la Covid-19 ha deixat en evidència la feblesa de les estructures socials i econòmiques del nostre país, i per contra la gran fortalesa de les persones en una situació tan complicada per a tothom.

Escenaris laborals que genera la Covid-19

El coronavirus ha desdibuixat, al nostre país, el sistema de relacions laborals, fent aflorar diferents situacions i escenaris laborals, que van adaptant-se fins i tot, creant-se amb el pas de les hores i els dies. Els escenaris van canviant a gran velocitat, condicionats també pels reials decrets que el Govern va aprovant.