La UGT denuncia la deixadesa de l’Administració General de l’Estat a Catalunya

Des de la UGT de Catalunya seguim denunciant les retallades dels darrers anys a l’Administració General de l’Estat, que han comportat un retrocés de drets laborals i econòmics d’aquests empleats públics però també una retallada d’efectius a les plantilles, el que provoca una augment de les càrregues de treball i un deteriorament de la qualitat dels serveis públics.

La UGT exigeix la retirada de les sancions imposades al comitè d’empresa de BIC Iberia

UGT-FICA de Tarragona es mobilitzarà dilluns 24 de febrer, en defensa del Comitè d’Empresa de BIC Iberia, als membres del qual se’ls ha obert una sanció de sou i feina durant 28 dies per part de la direcció de l’empresa.

Informe ‘Bretxa salarial, l’expressió de les desigualtats entre dones i homes en el mercat de treball remunerat’

En el marc de la jornada anual de bretxa salarial que ha organitzat avui la UGT de Catalunya, amb motiu de la celebració del Dia Europeu de la Igualtat Salarial (22 de febrer), hem presentat l’informe ‘Bretxa salarial, l’expressió de les desigualtats entre dones i homes en el mercat de treball remunerat’, elaborat per la Secretaria d’Igualtat del sindicat.