El Govern abonarà el 100% de la paga extra de 2014 a la nòmina de novembre

A la reunió de la Mesa General d’Empleats i Empleades de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (MEPAGC) que s’ha celebrat aquesta tarda, la UGT hem aconseguit que a la nòmina del mes vinent el Govern ens aboni el 100% de la darrera paga extra que ens restava per recuperar, la de 2014.

Campanya treballs saludables: Relaxem les càrregues

Enguany, la campanya de l’Agència Europea per a la Seguretat i la Salut en el Treball s’ha centrat en la gestió adequada dels riscos laborals relacionats amb l’aparició de trastorns musculoesquelètics (TME) sota el lema “Treballs saludables: relaxem les càrregues”.

17 d’octubre: Dia internacional per l’erradicació de la pobresa

Amb motiu del Dia Internacional per l’Erradicació de la Pobresa, diumenge 17 d’octubre, la UGT de Catalunya hem analitzat l’impacte de la covid-19 sobre l’augment de la pobresa i hem avaluat les principals mesures implantades per a evitar que la vulnerabilitat econòmica i social avancés més cruament: els ERTO,

Visitadores i visitadors mèdics podran accedir de nou als centres mèdics a partir de dilluns

UGT FICA de Catalunya aconsegueix que els 2.000 visitadores i visitadors mèdics que treballen a Catalunya puguin tornar a accedir a l’àmbit sanitari, el seu lloc de treball natural, després que no poguessin entrar-hi des de març de 2020