La FESP-UGT de Catalunya exigeix recuperar les nostres institucions per reprendre el diàleg social amb l’administració de la Generalitat

Davant dels greus esdeveniments ocorreguts al llarg del dia d’ahir, la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya volem expressar en primer lloc tota la nostra solidaritat amb les persones que es troben detingudes i amb les seves famílies  i n’exigim la immediata posada en llibertat. La FeSP – UGT de Catalunya condemnem rotundament Continua llegint

Les “Kellys”, la CGT i la CNT agredeixen els delegats i les delegades de la UGT de Catalunya d’hostaleria

Ahir van conculcar el dret de reunió i de negociació col·lectiva dels membres de la comissió negociadora del Conveni Col·lectiu d’Hostaleria de Catalunya, ja que van impedir per la força que se signés el preacord del conveni Ahir s’havia de celebrar la reunió de la comissió negociadora del Conveni Col·lectiu d’Hostaleria de Catalunya per signar el preacord a què es Continua llegint

A la feina, en transport col·lectiu! La UGT de Catalunya amb el Dia sense Cotxes

A Catalunya, celebrem el 22 de setembre el Dia sense Cotxes i del 16 al 22 de setembre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. El lema és “Mobilitza’t per un aire més net”, per prendre consciència de la necessitat de transformar l’actual model de mobilitat per un de més sostenible que es tradueixi en un descens de la Continua llegint

La UGT de Terres de l’Ebre promou el programa “Pagesia Jove: treball i territori”

Pagesia Jove: treball i territori PAGESIA JOVE: TREBALL I TERRITORI, és un projecte dintre del Programa Singulars-Agrupat que assumeixen conjuntament Ajuntament de Tortosa Consell Comarcal del Baix Ebre UGT – IDFO COPATE Grup Esplai Blanquerna amb l’objectiu de: 1.- Millorar l’ocupabilitat de les persones joves, mitjançant accions de qualificació i foment de la inserció. 2.-Formar a les persones joves en Continua llegint

IX Trobada de Joves Delegades i Afiliades d’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya

Com cada any, l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya organitzem la Trobada de Joves Delegades i Afiliades. Aquest any farem la IX edició: ‘El sindicat que volem ser’ i tindrà lloc a l’alberg Torre Ametller a Cabrera de Mar els dies 7 i 8 d’octubre.  Totes les afiliades de la UGT de Catalunya menors de 32 anys som també Avalots. Continua llegint