correosCaravana postal rumb a Madrid per a protestar per les retallades als treballadors de Correus

Una multitudinària Caravana Postal confluirà el proper dijous 27 de novembre, dia de la vaga general de Correus, a la porta de Alcalá de Madrid. Allà es donarà inici al recorregut de la gran manifestació convocada per CCOO, la UGT, CSI-F i el Sindicat Lliure per protestar per les retallades que Correus i SEPI (Societat Estatal de Participacions Industrials, a Continua llegint

electricoVaga general al sector del manteniment elèctric a tot Catalunya per als dies 5 i 9 de desembre

La UGT i CCOO de Catalunya han convocat per als propers dies 5 i 9 de desembre vaga al sector del manteniment elèctric a tot Catalunya, i vaga d’hores extres entre aquests dos dies. Estan convocats uns 1.200 treballadors i treballadores d’una desena d’empresa contractistes d’Endesa, com Elecnor, FCC, Emte, Cobra o Semi. Els treballadors i les treballadores del sector Continua llegint

general-cableConcentració a Barcelona dels treballadors d’ECN pel tancament de la planta de Vitòria

El comitè de l’empresa ECN de Vitòria, pertanyent al grup General Cable, ha convocat una manifestació demà dimecres, 26 de novembre, a les 11.30 hores, davant de la seu central de l’empresa, a Barcelona. El motiu de la mobilització és l’anunci del tancament de la planta, que deixarà 143 treballadors sense feina.

rotocayfoLa plantilla de Rotocayfo inicia aturades parcials pel tancament de la planta de Sant Vicenç dels Horts

Demà dimarts, 25 de novembre, s’inicien novament aturades parcials a l’empresa Rotocayfo (Sant Vicenç dels Horts), pertanyent al grup empresarial Impresia Ibérica i que va adquirir l’empresa Printer Industria Gráfica (multinacional Bertelsmann). Des d’aquella subrogació la direcció de l’empresa ha tingut com a principal objectiu de la seva gestió la reducció de plantilla i dels costos, basant-se en la retallada Continua llegint

magatzems_vallsConcentració per l’acomiadament de la plantilla de Magatzems Valls de Platja d’Aro

Aquest dissabte, 22 de novembre, els treballadors i les treballadores de Magatzems Valls de Platja d’Aro es van concentrar per l’anunci de l’acomiadament de la tota la plantilla. Els propietaris de Magatzems Valls davant la crisi i una baixada continuada del volum de negoci varen decidir vendre. Mango ha comprat els locals i els enderrocarà per tal d’obrir un espai Mango on encara Continua llegint