Destrucció de treball autònom juliol 2015Barcelona ha perdut 22 negocis al dia durant el mes de Juliol

La circunscripció de Barcelona esdevé la província que més autònoms destrueix de tot l’Estat Les dades de l’atur del mes de juliol confirmen la tendència que ja apuntava la CTAC-UGT de Catalunya fa només uns dies quan va publicar-se l’EPA del segon trimestre: la progressiva destrucció de negocis i la pèrdua neta de treballadors per compte propi a Catalunya. En aquest Continua llegint

Atur registrat - juliol 2015Les dades de l’atur constaten “l’èxit” de la reforma laboral: ocupació precària, temporal i de baixa qualitat

La desocupació s’acarnissa amb el col·lectiu femení Coincidint amb plena temporada estival, l’atur també s’ha reduït a Catalunya aquest mes de juliol. El descens ha estat en 9.162 persones, situant-se en 501.785 el número de persones que es troben en situació d’atur registrades a les oficines del SOC. Aquesta xifra representa un descens d’un 1,79% respecte al més anterior, i Continua llegint

young-workerInforme “Arma’t”, un 85% dels joves catalans que no fan vaga es per por a perdre el seu lloc de treball

Durant dos mesos, l’Avalot ha realitzat un total de 2.719 enquestes a estudiants i treballadors de menys de 35 anys de Catalunya que ha permès cercar els motius pels quals, tot i ser conscients dels seus drets com a ciutadans i ciutadanes, l’exercici dels mateixos és molt minso entre els més joves. Una realitat molt crua que situa la inestabilitat Continua llegint

CatalunyaCaixaAcord a l’ERO de CatalunyaCaixa

Després d’un mes i mig de negociacions entre la direcció del BBVA i les organitzacions sindicals a CX es va arribar a un preacord, sobre la reestructuració proposada per l’empresa el passat divendres a la tarda. La UGT de Catalunya és conscient que una proposta de reestructuració no pot acabar de forma satisfactòria en cap cas, ja que obliga els Continua llegint