Notícies

aulaFETE – UGT no se sumarà a la convocatòria d’una jornada de vaga l’ensenyament a l’octubre

El nostre sindicat proposa una vaga parcial, indefinida i sostenible, per reivindicacions concretes i que deixi oberta la possibilitat de negociació amb l’administració La Federació d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya ha portat a terme durant les darreres setmanes una consulta a l’afiliació i als treballadors i les treballadores dels centres sobre la convocatòria d’una vaga al mes d’octubre Continua llegint

supermercadoLa UGT de Catalunya signa el conveni col·lectiu de supermercats de Barcelona

L’objectiu: cap salari per sota dels 1.000 euros La UGT de Catalunya ha aconseguit la pròrroga del conveni col·lectiu de supermercats de Barcelona a partir de negociacions on s’ha defensat la necessitat de que el nou conveni reflecteixi la situació actual del sector, mantenint les condicions laborals dels treballadors i inclús millorar-les en virtut dels indicadors econòmics actuals en comparació amb els Continua llegint

vandellosContinua la vaga dels treballadors de les centarls nuclears d’Ascó i Vandellós per desbloquejar el conveni col·lectiu

El nou bloc de protestes inclou diferents vagues parcials des d’avui i fins al 25 de setembre Avui s’ha reprès el calendari de vaga dels treballadors i les treballadores de les centrals d’Ascó i Vandellós (ANAV), ja que la gestora de les nuclears, ENDESA/ENEL, continua bloquejant la negociació del conveni col·lectiu. El calendari de vaga és el següent: De les Continua llegint

cursa-treball-dignePresentació de la I Cursa pel Treball Digne

Intervindran a la roda de premsa Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Sergi Mingote, alcalde de Parets del Vallès, i Josep Quitet, vicepresident de Creu Roja Catalunya Els fons recollits es destinaran a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil de la Creu Roja a Catalunya Demà dimarts, 23 de setembre, presentarem en roda de premsa la I Continua llegint

quiron-teknonL’Hospital Quirón Teknon anuncia l’acomiadament de fins a 30 treballadors al llarg d’avui

Els acomiadament es produeixen enmig del procés d’eleccions sindicals i tres de les afectades són candidates de la UGT de Catalunya La UGT de Catalunya denuncia que la direcció de l’Hospital Quirón Teknon ha realitzat durant aquest matí una vintena d’acomiadaments de treballadors i treballadores d’administració i personal de neteja, adduint motius organitzatius i sense cap negociació amb el comitè Continua llegint