mossosSignat l’acord de condicions laborals del cos de Mossos d’Esquadra i el SAP – UGT de Catalunya

L’ Acord ha estat signat després d’ un llarg procés, que inclou tres anys de mobilitzacions i protestes i més d´un any de negociació entre Administració i els sindicats representatius. En el cas del SAP – UGT de Catalunya  (Sindicat Autònom de Policia) , ha estat signat després de sotmetre’l a referèndum dels afiliats i afiliades, dels quals un 68,1 Continua llegint

acord-rubiLa UGT assoleix un acord amb les forces polítiques d’esquerres a Rubí per consolidar la plantilla de l’Ajuntament

Ahir dijous, 29 de gener, a la seu de la UGT de Rubí, es va signar un acord amb PSC, ERC i ACR-CUP per aconseguir consolidar la plantilla municipal durant la propera legislatura. D’aquesta manera s’aconsegueix donar certesa a un procés de consolidació que és una reivindicació històrica dels treballadors i les treballadores, que formen part d’una de les plantilles Continua llegint

cartell-feteLa UGT de Catalunya rebutja el Reial Decret que modifica els estudis de grau i màster

S’ha convocat una concentració de delegats als rectorats de les Universitats demà a les 12 hores La Federació d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya vol expressar el seu rebuig al projecte de reial decret que el ministre d’Educació, Cultura i Esport vol aprovar en el pròxim Consell de Ministres, en el qual es modifica el RD 1393/2007, de 29 Continua llegint

vaga-no-es-delicteConcentracions en defensa de les llibertats i del dret de vaga

La Confederació Sindical Internacional (CSI) ha designat el 18 de febrer com a Dia Mundial en Defensa del Dret a Vaga, amb l’objectiu de conscienciar i protegir un dels drets fonamentals de la democràcia. Per aquesta raó s’estan organitzant mobilitzacions arreu del món. A Espanya i a Catalunya, la UGT i CCOO volem denunciar les agressions i vulneracions de drets Continua llegint

cat-socialConcentració de protesta de la Plataforma per una Catalunya Social contra els pressupostos antisocials

El proper 4 de febrer, a les 17.30 h, davant el Parlament La Plataforma per una Catalunya Social ha convocat una concentració el dimecres, 4 de febrer, a les 17.30 hores, a les portes del Parlament de Catalunya per denunciar que els pressupostos que s’estan discutint son marcadament antisocials i que no van encaminats a la solució dels greus problemes Continua llegint