rodaliesEls treballadors de Rodalies es concentren contra l’agressió contra un interventor

Us informem que s’ha convocat a les 13 hores al vestíbul de l’Estació de Sants de Barcelona una concentració de rebuig a l’agressió que va patir dilluns un interventor de Rodalies Catalunya. El comitè d’empresa i la plantilla volen denunciar amb aquest acte el degoteig constant d’agressions que està patint aquest col·lectiu i la manca de seguretat a Rodalies, tant Continua llegint

cartell-tgn-maniCCOO i UGT organitzen un acte públic a Tarragona en defensa dels 300 sindicalistes processats per exercir el dret de vaga

CCOO i la UGT de les Comarques de Tarragona organitzem aquest dilluns, dia 8 de febrer, un acte públic en defensa dels 300 sindicalistes processats per exercir el dret de vaga. L’acte començarà a les 18.00 h, un quart d’hora abans, a les 17.45 h, Jaume Pros, secretari general de CCOO de Tarragona, i Joan Llort, secretari general de la Continua llegint

AGO2016-1024x34127 de febrer: Assemblea de gestió de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya

A l’Assemblea de Gestió poden participar tots els afiliats i afiliades  amb tres mesos o més d’antiguitat a l’Avalot. L’Assemblea és l’òrgan més important de decisió entre assemblees nacionals, serveix per aprovar la gestió portada a terme des de la darrera Assemblea de Gestió o Nacional, l’estat de comptes i el pressupost.

hotelmarinaEls treballadors de l’Hotel Marina Sand de Lloret de Mar organitzen una rua de “Carnaval obrer”

Aquest dissabte, 6 de febrer, els treballadors i les treballadores de l’Hotel Marina Sand (antic Selvamar) a Lloret de Mar es manifestaran fins a la porta de l’ajuntament per exigir a la nova direcció de l’empresa el cobrament del seu salari. Coincidint amb les festes de Carnestoltes, els manifestants organitzaran una rua de “carnaval obrer” per reivindicar les seves reclamacions. Continua llegint

delphiLa UGT de Catalunya rebutja el tancament de Delphi a Sant Cugat

El tancament de la planta suposa l’acomiadament de més de 600 treballadors i treballadores La direcció de la planta de Delphi Diesel (Sant Cugat del Vallès) ha anunciat el cessament de l’activitat durant aquest 2016 per aquesta planta. Davant d’aquesta situació la UGT de Catalunya manifesta que: –          Els nostre sindicat s’oposa aquest plantejament totalment. Des de la UGT de Continua llegint