aulaLa UGT convoca 6 dies de vaga a l’ensenyament públic per al Juny i Setembre davant les noves retallades anunciades pel Govern

560 professors substituts de les Terres de Lleida no cobraran el mes de juliol 153 docents amb un terç de jornada cobren 600 euros mensuals Augmenten els alumnes (en 5.818) i es redueixen els professors (en 282) La UGT ha convocat 6 dies de vaga parcial a l’ensenyament públic per al 2 i 7 de juny i per al 12, Continua llegint

cartell 29maig2016_finalLes entitats convocants de la manifestació #elsdretsnosessuspenen faran una acció i una foto de família per cridar a la participació

Divendres, a les 11.30 hores, a la Plaça dels Àngels de Barcelona Les entitats convocants de la manifestació del proper diumenge 29 de maig sota el lema “Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials, democràcia real” faran divendres una crida a la participació amb una acció i una foto de família a la Plaça dels Àngels de Barcelona Continua llegint

escola-bressolLa UGT aconsegueix que l’Ajuntament de Barcelona subrogui el personal de les tres llars d’infants remunicipalitzades

L’equip de govern municipal admet l’informe jurídic que aconsella que les docents de les tres escoles bressol passin a ser gestió directa del consistori La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya han arribat a un acord amb l’Ajuntament de Barcelona que permet la subrogació de les plantilles de les tres llars d’infants que el consistori ha decidit remunicipalitzar. A Continua llegint

LOGOUGT imagen destacada GJUna aproximación a los “nuevos delitos leves” (antiguas “faltas penales”) en el nuevo Código Penal.

DERECHO PENAL   Penal. Una aproximación a los “nuevos delitos leves” (antiguas “faltas penales”) en el nuevo Código Penal. La disposición derogatoria única 1 de la Ley Orgánica (en adelante LO) 1/2015, de 30 de marzo, declara que “queda derogado el Libro III de la Ley Orgánica 10/1995, de 23 de noviembre, del Código Penal”, esto es, el libro de Continua llegint