Infografia-ombres-recuperacioEl 36,20% dels contractes temporals signats el primer semestre de 2016 han estat per a menys d’un mes

L’informe ‘Ombres de la recuperació de l’ocupació i la contractació a Catalunya’ posa de manifest la precarització i la temporalitat del mercat laboral català La UGT de Catalunya ha presentat aquest matí en roda de premsa l’informe ‘Ombres de la recuperació de l’ocupació i la contractació a Catalunya’, on es denuncia l’important dèficit d’ocupació que arrossega Catalunya i la tendència Continua llegint

prou-abusosLa UGT denunciarà a les Rambles de barcelona l’explotació laboral que viuen els treballadors i les treballadores de l’hostaleria i el turisme

Camil Ros participarà en aquesta nova acció de la campanya ‘A igual treball, igual sou’. El nostre sindicat vol informar els turistes que visiten la ciutat de les condicions laborals precàries dels treballadors i les treballadores que els atenen durant l’estada Demà dijous, 25 d’agost, a les 12 hores, la UGT de Catalunya durà a terme una acció informativa a Continua llegint

ercrosEls treballadors d’Ercros a Cardona tallaran diumenge la C-55 en protesta contra el possible tancament de la planta

L’empresa química ha anunciat que l’any vinent marxarà de Flix, i ha donat senyals de voler abandonar també l’activitat al Bages Els treballadors de la planta d’Ercros a Cardona (Bages), encarregada d’explotar els runams salins que hi van quedar de l’explotació potàssica, han organitzat per aquest diumenge, 28 d’agost, a les 18 hores, un tall a l’entrada del polígon on Continua llegint

supermercadoLa UGT aconsegueix els 17 delegats del comitè d’empresa d’ALDI supermercados a la província de Barcelona

La UGT de Catalunya ha guanyat de nou per majoria absoluta les eleccions sindicals a la cadena de supermercats Aldi Supermercados a la província de Barcelona, amb seu a Masquefa (Anoia). El nostre sindicat ha obtingut els 17 delegats que formaran a partir d’ara el comitè d’empresa, revalidant la confiança dels treballadors i treballadores. En els anteriors comicis, la UGT Continua llegint