joves-1-2017Els joves catalans són més precaris i viuen pitjor que fa vint anys

pobresaLa UGT denuncia que Catalunya es troba a la cua d’Europa en justícia social

Exigim un sistema de protecció social que sigui capaç de generar un efecte redistributiu entre la ciutadania i que corregeixi les situacions de desigualtat. Amb l’objectiu d’impulsar l’acció internacional en l’eradicació de la pobresa i a promoure la plena ocupació i el treball decent, la igualtat d’oportunitats de gènere i l’accés al benestar social, al novembre del 2007 les Nacions Continua llegint

casameva-casavostra-18La UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fan una crida a participar a la manifestació de demà sota el lema #volemacollir

Camil Ros hi participarà en la pancarta d’entitats socials Com a membres del grup d’entitats que donen suport a la campanya ‘Casa nostra, casa vostra’ per a l’acollida de persones refugiades, des de la UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fem una crida a la manifestació que tindrà lloc demà, 18 de febrer, a Barcelona, sota el lema #VolemAcollir. Continua llegint

23F1Mobilitzacions per una ocupació, salaris i pensions dignes Prou precarietat i pobresa laboral!

En els darrers vuit anys hem assistit a una pèrdua progressiva del poder adquisitiu dels salaris, de les pensions i de les rendes de protecció, i a un creixement sostingut de la desigualtat, com a conseqüència del fort augment de la desocupació i de la generalització en amplis col·lectius de treballadores i treballadors de la precarietat laboral, així com de Continua llegint