ttip-15-octCadena humana a Barcelona contra el TTIP i el CETA

La plataforma #Noal TTIP, formada per organitzacions socials, polítiques, sindicals i ecologistes, organitza el proper dissabte, 15 d’octubre, a les 17 hores una cadena humana des de la seu de la UE a Barcelona (Passeig de Gràcia, 90) fins al Consolat de Canadà (Plaça Catalunya) com a mostra de rebuig al TTIP i al CETA. La UGT de Catalunya participa Continua llegint

agbarSignat el preacord del primer conveni col·lectiu d’Aigües de Barcelona, empresa metropolitana de gestió del cicle integral de l’aigua

El conveni, que tindrà una vigència de set anys (2017-2023), garanteix un procés d’homologació salarial i de condicions laborals del personal procedent de les diverses empreses La UGT de Catalunya i la resta de sindicats del comitè d’empresa han signat un preacord del que serà el primer conveni col·lectiu de la nova Aigües de Barcelona – Empresa Metropolitana de Gestió Continua llegint

jubilatsEls col·lectius de gent gran lliuraran demà a la delegació del Govern les seves reivindicacions

En el marc del Dia Internacional de la Gent Gran Amb motiu de la celebració, l’1 d’octubre, del Dia Internacional de la Gent Gran, la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya i la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya es concentraran demà divendres, 30 de setembre, a les 10.30 Continua llegint

codicia-corporativaLa UGT, CCOO i USOC presenten la manifestació del dia 6 d’octubre pel Treball Digne amb drets

Roda de premsa demà divendres, 30 de setembre, a les 10.30 hores, a la seu de CCOO de Catalunya Demà divendres, 30 de setembre, la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i USOC presentaran en roda de premsa la manifestació que tindrà lloc a Barcelona el dia 6 d’octubre per la tarda sota el lema “Treball digne amb drets”, en Continua llegint

nissanLa plantilla de Nissan es mobilitza pel bloqueig del conveni col·lectiu

Demà i dilluns s’han convocat concentracions i dimarts, una vaga d’una hora per torn Els comitès d’empresa de Nissan a les plantes de Zona Franca (Barcelona) i Montcada i Reixac (Vallès Occidental) han convocat mobilitzacions pel bloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu, que fa mesos que es troben encallades per l’actitud de la direcció. Demà dijous, 29 de setembre, Continua llegint