young-workerInforme “Arma’t”, un 85% dels joves catalans que no fan vaga es per por a perdre el seu lloc de treball

Durant dos mesos, l’Avalot ha realitzat un total de 2.719 enquestes a estudiants i treballadors de menys de 35 anys de Catalunya que ha permès cercar els motius pels quals, tot i ser conscients dels seus drets com a ciutadans i ciutadanes, l’exercici dels mateixos és molt minso entre els més joves. Una realitat molt crua que situa la inestabilitat Continua llegint

CatalunyaCaixaAcord a l’ERO de CatalunyaCaixa

Després d’un mes i mig de negociacions entre la direcció del BBVA i les organitzacions sindicals a CX es va arribar a un preacord, sobre la reestructuració proposada per l’empresa el passat divendres a la tarda. La UGT de Catalunya és conscient que una proposta de reestructuració no pot acabar de forma satisfactòria en cap cas, ja que obliga els Continua llegint

lafargeEl comitè d’empresa de Lafarge lluitarà amb tots els mecanismes legals per conservar els llocs de treball

Una errada administrativa anul·la l’autorització ambiental integral i genera incertesa entre la plantilla El Comitè d’Empresa de la fàbrica de Lafarge Cementos de Montcada i Reixac vol manifestar

mossosEl SAP-UGT de Catalunya revalida els resultats i torna a ser el sindicat majoritari en les eleccions sindicals del cos de Mossos d’Esquadra

El nostre sindicat obté de nou la majoria al Consell de la Policia, òrgan de representació dels membres del CME, on tindrà sis consellers de l’Escala Bàsica

valeo-martorelles-fabricaManifest de suport a la plantilla de Valeo Martorelles en defensa de l’activitat a l’empresa i el manteniment dels llocs de treball

La multinacional francesa ha presentat un pla pel trasllat de l’activitat industrial de la planta de Martorelles a Saragossa, que afecta a la totalitat de la plantilla i que a partir de l’1 de Gener del