GeneralitatDavant la insistència dels sindicats, la Generalitat ha convocat els sindicat a una reunió –tot i que no de manera oficial com a Mesa General de la Funció Pública

Com a conseqüència de les reiterades demandes del nostre sindicat, aquesta tarda la secretària d’Administració i Funció Pública de la Generalitat ha convocat els sindicat a una reunió –tot i que no de manera oficial com a Mesa General de la Funció Pública- demà divendres, 31 d’octubre, a les 11 hores, a la Direcció General de Funció Pública (Plaça de Continua llegint

Cartell acte 31 d'octubre_VolemvotarpersonesEstrangeresActe “Volem votar! Pel dret a la participació política de les persones estrangeres”

Demà divendres, a les 18 hores, a Cotxeres de Sants Les entitats Sí, amb nosaltres, SOS Racisme, AMIC – UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i l’Assemblea Nacional Catalana organitzen demà divendres, 31 d’octubre, l’acte “Volem votar! Pel dret a la participació política de les persones estrangeres”. Serà a les 18 hores al Centre Cívic Cotxeres de Sants (c. de Sants, 79, Barcelona). Continua llegint

FP-dualLa FP dual només representa el 3% de l’oferta de FP a Catalunya, lluny del 88% d’Alemanya o el 26% de França

La UGT de Catalunya considera que l’increment de la FP dual al nostre sistema formatiu permetria començar a modificar la distribució de la qualificació de la població activa i contribuir a la millora del nostre model productiu La UGT de Catalunya ha organitzat avui la jornada ‘La formació professional dual que necessitem a Catalunya’, amb l’objectiu de conèixer com s’estan Continua llegint

UGT-FGCLa UGT de Catalunya revalida la majoria en el comitè d’empresa de Ferrocarrils de la Generalitat

La UGT de Catalunya revalida de nou la majoria en les eleccions sindicals a Ferrocarrils de la Generalitat celebrades ahir. El Comitè d’Empresa mantindrà la mateixa representació que en els darrers quatre anys: 13 delegats de la UGT; 6 de CCOO; 3 de SEMAF; i 1 de CGT. La Federació de Serveis per a la Mobilitat i el Consum de Continua llegint

jornada-30-octUGT organitza una jornada sobre la formació professional dual que necessitem a Catalunya

La UGT de Catalunya organitza demà una jornada per conèixer el present i el futur de la FP dual a Catalunya La UGT de Catalunya organitza demà, dijous 30 d’octubre, la jornada ‘La Formació pressional dual que necessitem a Catalunya’, amb l’objectiu de conèixer com s’estan fent les primeres experiències a Catalunya i alhora reflexionar com, amb un teixit empresarial i Continua llegint