mocadors-verdsAvui la UGT de Catalunya hem donat suport al col·lectiu de vídues del mocador verd

Cada 25 de mes, o següent dilluns si cau en dissabte o diumenge, l’Associació Ciutadana pels Drets de les Dones, conegudes com “les vídues del mocador verd” protesten davant Plaça Sant Jaume de Barcelona i reclamen una millora de les pensions de viduïtat. La UGT de Catalunya ens hem unit a les seves reivindicacions i és per això que avui Continua llegint

signatura-ajuntament-contractacio-sostenibleL’Ajuntament de Barcelona, UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i Pimec signen la Declaració a favor de la contractació pública sostenible

Declaració BCN contractació sostenible L’Ajuntament de Barcelona, la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i Pimec han signat aquest matí la Declaració a favor de la contractació pública sostenible. La declaració conjunta del consistori barceloní amb els agents socials aposta per reconèixer i reafirmar la importància d’una contractació pública sostenible que incorpori aspectes socials i ambientals en la presa de Continua llegint

estafa-patronal-baix-llobregatLa UGT presenta al Baix Llobregat la campanya contra l’explotació laboral de les empreses multiserveis

Aquestes empreses tenen gairebé 3.000 treballadors a la comarca, amb condicions laborals i salarials molt per sota dels convenis sectorials La UGT presentarà demà dimarts, 28 de març, a la seu de Cornellà de Llobregat la campanya del sindicat “A igual treball, igual sou”, que denuncia el frau i l’explotació laboral que representen les empreses multiserveis o de serveis integrals. Continua llegint

industrias_carnicas_UGT_FITAGLa UGT de Catalunya valora molt positivament la modificació de la llei catalana de cooperatives per evitar l’explotació laboral al sector carni

El nostre sindicat vetllarà per la correcta aplicació de la llei i continuarà amb la lluita dels darrers anys contra els abusos de les falses cooperatives de treball associat La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya valora molt positivament les modificacions de la llei catalana de cooperatives que va aprovar abans d’ahir el Parlament de Continua llegint

suara_580x320_v2La UGT comarques gironines demanda a Suara per incompliment de conveni en el seu servei d’ajuda domiciliària a través del Consell Comarcal de l’Alt Empordà

Dilluns, 27 de març, a les 13 hores, davant el Consell Comarcal de l’Alt Empordà En data 19 de desembre de 2014 i 16 de febrer de 2015 es va subscriure el Conveni Col·lectiu,  IV Conveni Col·lectiu d’empreses d’atenció domiciliària de Catalunya per als anys 2015 a 2018. A l’article 24.2 -1.2 in fine consta “ El temps de desplaçament Continua llegint