GeneralitatAcord oficial per la recuperació 100% de la jornada i el sou dels funcionaris interins de la Generalitat

La UGT de Catalunya valora l’acord d’avui en relació a la recuperació del 100% de la jornada i del sou de tot el personal interí de la Generalitat el dia 1 de gener del 2015, amb o sense l’aprovació dels pressupostos, com un primer pas per recuperar les condicions laborals dels treballadors de la Generalitat. A la Mesa d’Empleats Públics Continua llegint

sanitat29N: Manifestació a Lleida contra el consorci sanitari

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, assistirà aquest dissabte a la manifestació que organitza la Marea Blanca contra el Consorci Sanitari de Lleida, que el Govern de la Generalitat vol implantar. El sindicat ja ha expressat la seva oposició a aquest ‘consorci’, atès que significa la porta d’entrada a una possible privatització de la sanitat Continua llegint

gallardoManuel Gallardo rep dilluns la Medalla al treball President Macià

El proper dilluns, 1 de desembre, el Govern de la Generalitat concedirà la Medalla al treball President Macià 2014 a 12 persones i la Placa al treball President Macià 2014 a 4 empreses i entitats. Els guardons reconeixen treballadors i empreses pels seus mèrits laborals i la seva contribució a l’impuls de l’economia catalana. Un dels guardonats serà Manuel Gallardo, Continua llegint

cartell-29nLa UGT dóna suport a les manifestacions de demà 29N sota el lema ‘Pa, treball, sostre i dignitat’

La UGT dóna suport a les manifestacions que les Marxes de la Dignitat han convocat demà dissabte, 29 de novembre, sota el lema “Pa, treball, sostre i dignitat”. A Barcelona la manifestació començarà a les 17.30 hores a la Plaça Universitat. Els convocants demanen, entre d’altres, que es garanteixi el dret  al treball, a l’educació, a la sanitat, a l’aliment, Continua llegint

metgeEls delegats de la UGT a la sanitat concertada del Vallès Oriental denuncien que els centres volen imposar de nou més jornada per menys salari

Els delegats i les delegades de la UGT als centres hospitalaris, sociosanitaris i de salut mental de la sanitat concertada al Vallès Oriental (Hospital de Granollers, Hospital de Mollet i Hospital de Sant Celoni) volem denunciar el conflicte laboral a què ens avoca el fracàs de les negociacions per assolir un nou conveni de la sanitat concertada a Catalunya, com Continua llegint