assemblea15D manifestacions en defensa de l’ocupació, els salaris i les pensions #recuperardrets

Barcelona: 17h Assemblea a la sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, BCN) 18h Manifestació fins a Foment del Treball Tarragona: 12.00 h Manifestació davant Tresoreria General de la Seguretat Social a Tarragona, Rambla Nova, 84 Manifest de la jornada de lluita

pobresa-energeticaLes entitats socials de la Taula d’Emergència presentem esmenes a la nova llei de l’habitatge

Les entitats i organitzacions socials de la Taula d’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica proposem esmenes al projecte de Llei de Mesures de protecció del Dret a l’Habitatge de les persones que es troben en risc d’exclusió residencial. Les entitats i organitzacions de la Taula hem decidit adreçar a tots els grups parlamentaris les nostres propostes de Continua llegint

mani-contact5El sector del Contact Center aturarà la seva activitat del 5 a l’11 de desembre contra les retallades que vol dur a terme la patronal

Les treballadores i els treballadors del sector del contact center estan cridats a les 7 jornades de vaga convocades per la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum de la UGT (FeSMC-UGT) per denunciar les retallades de drets socials i laborals que vol dur a terme la patronal del sector. Aquestes aturades se sumen a la vaga del passat 28 de Continua llegint

destruir-construirL’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya celebra demà la IX Assemblea Nacional

Sota el lema “Destruir per construir”, els afiliats participants decidiran les línies de treball i escolliran els responsables de l’organització per als propers tres anys L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebra demà dissabte, 3 de desembre, la seva IX Assemblea Nacional, sota el lema “Destruir per construir”. L’Assemblea és l’espai de participació i de debat dels afiliats joves del Continua llegint

atur-registrat-novembreEls quatre mesos consecutius d’augment de l’atur demostren que la recuperació econòmica és un miratge

El 73,6% de les persones registrades a l’atur (337.708) cobren una prestació màxima de 426 euros o no cobren res. És un 47% més que al novembre del 2007 Per quart mes consecutiu l’atur s’incrementa a Catalunya El nombre de persones en situació de desocupació registrades a les oficines de treball del SOC es de 462.979 persones, 4.573 persones més Continua llegint