La plantilla de Robert Bosch vota el preacord amb les condicions per al tancament de la planta de Castellet i la Gornal

Els treballadors i les treballadores de la planta de Robert Bosch a Castellet i la Gornal està votant durant el dia d’avui en diferents assembles el principi d’acord de l’ERO presentat per al tancament de la planta.

Escenaris laborals que genera la Covid-19

El coronavirus ha desdibuixat, al nostre país, el sistema de relacions laborals, fent aflorar diferents situacions i escenaris laborals, que van adaptant-se fins i tot, creant-se amb el pas de les hores i els dies. Els escenaris van canviant a gran velocitat, condicionats també pels reials decrets que el Govern va aprovant.

Correus no ha previst la campanya de vacunació de la grip per als 6.852 treballadors i treballadores de la demarcació de Barcelona

La UGT i CCOO denunciem que la direcció de Correus no ha aclarit encara si aquesta tardor durà a terme l’habitual campanya de vacunació contra la grip a la plantilla.

La vaga del transport sanitari arriba a la segona setmana sense resposta ni del CatSalut ni del SEM

Demà farà dues setmanes de l’inici de la vaga indefinida convocada per la UGT, CCOO, USOC i SINDI-CAT al sector del transport sanitari, a la que estan cridats uns 5.500 treballadors i treballadores del transport sanitari urgent i no urgent,

UGT FICA de Catalunya denuncia l’oportunisme de TE Connectivity i exigeix al Govern de la Generalitat que faci una aposta clara per la indústria a Catalunya

UGT FICA de Catalunya rebutgem la decisió de la multinacional TE Connectivity de tancar la seva planta a Montcada i Reixac i traslladar la seva activitat productiva a la planta que la multinacional té a alemanya.