Concentració de treballadors i treballadores d’empreses subcontractades i proveïdores de Nissan i reunió amb el president Torra i els consellers El Homrani i Chacón

La UGT FICA de Catalunya i CCOO de Catalunya han convocat per al proper dimarts, 14 de juliol, a les 18 h, els treballadors i les treballadores de les empreses subcontractades i proveïdores de Nissan a una concentració a la plaça de Sant Jaume per reivindicar el futur de les plantes de Nissan a Catalunya.

Demanem que s’avanci en la implementació de la T-Mobilitat arreu del territori

El sindicat de Carreteres i Urbans de la UGT de Catalunya ha transmès a l’ATM i l’AMB la seva preocupació pels reiterats retards en la implementació de la T-Mobilitat que, entre molts altres avantatges, havia de permetre eliminar l’expedició directa del bitllet senzill per part dels conductors i les conductores.

La UGT i CCOO lamentem l’accident mortal ocorregut ahir a Iqoxe Emulsiones i vetllarem per aclarir-ne les causes i depurar responsabilitats

UGT-FICA i CCOO d’Indústria lamenten profundament l’accident laboral ocorregut ahir a la planta d’Iqoxe Emulsiones, de Vila-seca, com a conseqüència del qual va morir un treballador de Dominion, una de les subcontractes que opera a la planta química.

Habilitació actuació Inspecció de Treball pel control de mesures de prevenció per prevenir la Covid-19 a les empreses

A partir del 9 de juliol, la Inspecció de Treball i Seguretat Social estarà habilitada per vigilar, requerir i estendre en cas d’incompliment actes d’infracció si no es compleixen mesures en els centres de treball per prevenir el contagi per COVID. Afecta també als tècnics habilitats per la Generalitat de Catalunya.