Concentracions contra el desballestament del servei postal públic

Al llarg d’aquesta setmana, els treballadors i les treballadores de Correus a Cornellà de Llobregat, Castelldefels, Mataró i Terrassa UR2 s’han concentrat en assemblea durant aquesta setmana, a les portes de l’oficina en les diferents localitats,

Reclamem que s’aboni l’increment del 0,9% de les retribucions del personal de la Generalitat

En una carta adreçada a Pere Aragonès, reclamem que ordeni el pagament d’aquest increment a la nòmina del mes de maig, amb efectes retroactius a 1 de gener.

UGT FICA de Catalunya exigeix a l’Administració que priotitzi la retirada de l’amiant de les empreses

Després d’anys de reivindicacions i gràcies a la perseverança de la nostra organització i de la Federació d’Associacions de Víctimes de l’Amiant, hem aconseguit que per fi es reconeguin els drets dels treballadors i treballadores així com de les seves famílies,

A partir del 14 d’abril, les empreses obligades a tenir un pla d’igualtat hauran de presentar una auditoria retributiva per corregir desigualtats

La UGT alertem que, a Catalunya, només al voltant d’unes 300 empreses han registrat el seu pla d’igualtat de forma voluntària i que 8.440 empreses estan obligades a registrar-lo a partir d’ara i a tenir una auditoria retributiva. El nostre sindicat denunciarà totes aquelles empreses que incompleixin la nova normativa.