taula-immigracioLa Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona condemnen els atemptats de Barcelona i Cambrils

La Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona, òrgans de participació de les entitats i sindicats que treballem per a l’acollida i la convivència adscrits a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona, hem celebrat el dilluns una reunió extraordinària conjunta. La convocatòria, on hem assistit una trentena d’entitats de la vuitantena Continua llegint

IloveBCNLa UGT de Catalunya fa una crida a participar en la manifestació d’aquest dissabte #NoTincPor

La UGT de Catalunya fa una crida a la participació en la manifestació convocada aquest dissabte per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya en solidaritat amb les víctimes de l’atemptat de Barcelona i per rebutjar la violència, sota el lema #NoTincPor. La manifestació està convocada a les 18 hores des de Jardinets de Gràcia fins a la Plaça Continua llegint

hosteleriaLa UGT de Catalunya presenta dijous davant la inspecció de treball 43 denúncies contra restaurants i hotels de Barcelona per vulneració de drets laborals

Són exemples de l’explotació que predomina al sector, on moltes empreses no apliquen el Conveni d’Hostaleria i Turisme de Catalunya pel que fa a jornada, descansos, salari, etc. La UGT de Catalunya presentarà el proper dijous, 24 d’agost, a les 11.30 hores davant de la Inspecció de Treball de Barcelona 43 denúncies contra restaurants i hotels de la ciutat per Continua llegint

jornada-6-setembreJornada ‘La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social’

El proper dimecres, 6 de setembre, a les 12 hores la UGT de Catalunya organitza la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social”, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la Rambla de Santa Mònica,10 de Barcelona. L’Objectiu d’aquesta jornada és explicar els elements claus de la Renda Garantida de Ciutadania i com Continua llegint

ETUCLa UGT de Catalunya would like to thank all our european and international union colleagues for the messages of the condoleances and solidarity received yesterday and today

In these moments of pain and consternation, we sincerely thank for the signs of union solidarity, and redouble our commitment to coexistence and peace and rejection of hatred and violence. Please find attached the CES statement: Barcelona and Cambrils attacks: ETUC solidarity and condolences The European Trade Union Confederation (ETUC) condemns the terrorist attacks that took place on Thursday, 17 Continua llegint