La UGT Terres de l’Ebre denuncia que algunes empreses com Indústries Rehau no apliquen les mesures de seguretat per prevenir el contagi per Covid-19

Davant la situació de confinament actual, la UGT Terres de l’Ebre demana a les empreses que actuïn amb la màxima diligència per tal d’aplicar les mesures de protecció, tant individuals com col·lectives, entre els seus treballadors i treballadores.

En aquest sentint denunciem que algunes empreses com Indústries Rehau -Polígon Baix Ebre, Campredó- no estan aplicant aquestes mesures imprescindibles: no es guarda la distància de seguretat entre treballadors i no es proporciona al personal que segueix treballant els EPI necessaris o les mesures de protecció bàsiques; i, per tant, no estarien contribuint a tallar l’escampament de la pandèmia.
D’altra banda sabem de l’existència d’empreses que estan contribuint en la fabricació de material divers amb les seves impressores 3D. Demanem que tothom qui pugui hi col·labori per tal de poder proporcionar en aquests moments d’escassetat aquest material necessari que pot ajudar a salvar vides.
Agraïm als treballadors i treballadores que aquests dies estan vetllant amb la seva màxima professional en instants de màxima tensió, des del personal sanitari, personal de residències geriàtriques, personal de supermercats, transportistes, personal de la neteja, i tants i tans altres que avui en dia estan fent una feina indispensable.