“Abans que el Govern i la direcció de B:SM ens xuclin la sang, la donem a qui la necessita”

bsmDemà dimarts, de 10h a 14h i de 16,30h a 18,30h a l’av. del Portal de l’Àngel, concentracions dels treballadors de B:SM i donacions de sang

La plantilla de Barcelona Serveis Municipals (B:SM) continua amb les mobilitzacions contra la retallada salarial i la no aplicació del conveni. Aquest cop el comitè d’empresa ha convocat demà dimarts 4 de desembre, concentracions a les 10 hores i a les 16.30 hores. a l’avinguda Porta de l’Àngel. A més, es podrà donar sang des de les 10h fins a les 14h i de 16.30h fins a les 21h.

La plantilla protesta contra la decisió de l’empresa d’aplicar-los les retallades aprovades pel Govern central per als empleats públics (RD 20/2012), tot i que els treballadors i les treballadores de B:SM no ho són i tenen conveni col•lectiu propi. Amb aquesta decisió, els treballadors de B:SM perden part de la paga de Nadal i la seva nòmina mensual es veurà minvada fins al mes de desembre.