Abús de la reforma laboral a Intermas Nets S.A. de Llinars del Vallès

intermasLa direcció de l’empresa de transformats plàstics, INTERMAS NETS S.A., situada a Llinars del Vallès (Barcelona), que ocupa actualment amb gairebé 300 treballadors, i amb filials a diversos països europeus i més de 50 anys d’història,  la qual cosa ha fet que sigui un referent a la comarca (INTERMAS NETS  esta  considerada com a  una indústria capdavantera en el seu sector, i amb unes perspectives immillorables, segons el seu Conseller Delegat Sr. Jose Torres en unes manifestacions realitzades a la premsa fa escassament 6 mesos), ha presentat al Comitè d’empresa un Pla de Viabilitat que, entre altres coses, proposa una reducció salarial per a tots els treballadors del 8%, la no renovació de 5 contractes temporals i l’acomiadament de 10 treballadors de diferents àrees.

Malgrat existir un termini de 15 dies per negociar aquest Pla de Viabilitat amb el Comitè, l’Adreça ha executat els acomiadaments abans que es dugui a terme la primera reunió negociadora, la qual cosa fa suposar que la voluntat per arribar a acords és nul·la.

Com a mesura de protesta, i per demanar la readmissió dels companys acomiadats, els treballadors de INTERMAS es concentraran en les portes de l’empresa tots els dies a partir del dilluns 3 de desembre entre la 13 i les 15 hores.