Acampada reivindicativa dels treballadors del Consorci per a la Normalització Lingüística

cpnl

Economia i Finances retalla radicalment el conveni del CPNL

El Comitè ha convocat per a demà una acampada reivindicativa en front del Centre d’Art Santa Mònica

Després de molts esforços i negociacions, el mes d’abril d’aquest any, es va arribar a un acord entre el Consorci per a la Normalització Lingüística i els representants dels treballadors i les treballadores de la mateixa empresa i es va signar i aprovar el Conveni 2008 – 2012.

Seguidament es va presentar el text del Conveni signat a Economia i Finances i Funció Pública i hem estat esperant el seu informe. És indignant que hagin calgut més de sis mesos perquè se’ns comuniqués, a través de la Secretaria de Política Lingüística, que l’informe d’Economia i Finances i Funció Pública és totalment desfavorable.

El Comitè d’Empresa del Consorci per a la Normalització Lingüística sempre s’ha caracteritzat pel seu tarannà negociador però, davant de l’actitud de l’Administració, ha arribat l’hora de mobilitzar-nos.

És per això que us convoquem per informar-vos de la situació actual i les mesures de força que proposarem per donar sortida a aquesta situació. Farem una acampada reivindicativa en front del Centre d’Art Santa Mònica (proper a la seu del Servei de Política Lingüística, que es troba al Passatge de la Banca).